Vatsalihakset kuntoon (syvät sekä pinnalliset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vaimoke
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Joo elikkäs kaipaisin kipeesti apua tähä syvien sekä pinnallisten vatsalihaksien treenaamiseen.. Ku mä oon yrittäny tehä jotain puristuksia vatsalle, mutta ku haluisin jonku iha oikeen tavan treenata myös niitä syviä v.lihaksia..

Mulla ei mikää kauhee pömppis ole mutta mua itseäni häiritsee juuri sopivasti.. Haluaisin "suoran vatsan" bikini kaudeksi..

Kiitoksia avustuksista!:worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
niitä syviä vatsalihaksia treenaa pilates- ja joogaliikkeet ym lankut ja sellaiset. mutta littea vatsa tehään lenkilla ja keittiössä.

Okei.. :) mitkäson semmosia liikkeitä salil mikkä treenaa just niitä syviä vatsalihaksia? Oon vast alottelija ni on vähä hakuses viel..

Esim. Hooveri on sellanen hyvä syvien vatsojen liike: eli meet lattialle vatsamakuulle->siitä sitten nouset päkiöiden ja kyynärvarsien varaan ja jännität koko kropan piukaksi ja suoraksi. Pidät hanurin myös alhaalla, selkä suorana ja vatsa piukkana. Sit oot siinä niin kauan kun suinkin jaksat...sit ku et enää jaksa olla siinä niin laske päkijöiltä paino polville...taas kroppa piukaks ja jatkat niin kauan ettet enää pysy edes siinä.

Ymmärsitkö???? Vaikee selittää.

Minä kun olen kutsunut sitä liikettä staattiseksi voimapyöräksi - asentohan kovasti muistuttaa voimapyörän päätösasentoa. :) Rakkaalla lapsella ja niin edelleen.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Jep, ja sitten hyviä variaatiota tästä liikkeestä on esim. toisen jalan ja/tai käden irrottaminen lattiasta. Lisää haastetta saat tekemällä bosun (ja jumppapallokin käy) kanssa, variaatioita on useita, mutta käännät bosun väärinpäin ja nojaat joko suorinkäsin tai kyynärnojalla bosuun. Halutessasi voit keinutella bosua rauhallisesti puolelta toiselle.

Toinen hyvä staattinen liike on istua pyllyllään (jälleen mielummin bosun päällä lisähaasteen vuoksi), suoristaa jalat viistosti kohtia kattoa, rinta auki ja kädet sivuilla. Mikäli tahdot lisähaastetta, avaa hieman jalkoja.

Vaikeita selittää etenkin näin väsyneenä, mutta toivottavasti ymmärsit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom