Vatsa raskauden jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carmen
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Heips :)
Tuolla aiemmin olikin vatsan lihaksista puhetta mutta miten teillä on vatsan iho kiinteytynyt? Eli minulla on nyt synnytyksestä reilut 9 kuukautta. Lihakset entiseen nähden ok. Siis eivät mielestäni ole koskaan olleet tässä kunnossa :) Punttitreenit olen aloittanut puolisen vuotta sitten. Paino on pudonnut pitkälti toistakymmentä kiloa alemmaksi kuin ennen raskautta. Mutta siis tuo vatsan iho .... ns. normaali tilanteessa eli seisoessa vatsa on ok. Mutta esim. kun teen etunojapunnerruksia vatsan iho roikkuu :eek: Oisko jotain poppaskonsteja ????

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Samaan asiaan liittyen, kuinka saa raon vatsalihaksien välistä pois? Ja miten olette muutenkin reenanneet synnytyksen jälkeen vatsalihaksia, että olette saaneet mahan takaisin raskautta edeltäneeseen kuntoon?

Carmenin kysymykseen en osaa vastata, mutta tuohon Heidin esittämään probleemaan mua peloteltiin ettei saa tehdä vatsoja liian aikaisin ettei vako jää pysyväksi, jolloin se joudutaan jopa leikkauksessa kursimaan kiinni. Pikkuhiljaa saa alkaa tekemään kevyttä vatsatreeniä esim perusvatsoja lattialla selällä maaten nostaen vain hartiat lattiasta. Itse aloitin vatsojen tekemisen just noin 4kk jälkeen ja vasta vuosi sektiosta aloin tekemään muita vatsaliikkeitä. Synnytystavalla tuon vaon kanssa ei ole väliä.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom