Vatsa pilaa itsetunnon

Apua kaivataan! Mikä avuksi aivan jumalattomaan alavatsaan? Olen aivan normaalipainoinen, mutta viime kuukausina tuntuu, että alavatsasta on tullut ihan järkyttävä. Erityisesti viimeisen 1,5kuukauden aikana. Paino on noussut hieman, noin pari kiloa syyskuusta, mutta muualta kropasta sitä ei oikeastaan edes huomaa. Olen geeneiltäni sellainen, että kaikki kertyy tuohon tuohon keskivartaloon.

Kalorit ei ole ollut plussalla pitkään aikaan ja aika +-0 mennyt. Keskiarvo viimeisen kolmen kuukauden kalorisaannille vajaa 1900kcal. Ennen joulua ja joulun jälkeen olen mennyt isommilla miinuksilla. Salia 4-5x vk ja aika paljon fillarointia hyötyliikuntana.

Vatsan takia näytän rumasti sanottuna läskiltä, joka ei olisi ikinä edes salilla käynyt. Tuon alavatsan takia itsetunto on aivan nollassa ja tekee mieli vain hautautua löysiin vaatteisiin. Mitat 166/n.60-61kg

Linkki kuvaan http://aijaa.com/jhI724

Ikä
39
Vähän tuosta kuvasta on paha sanoa, mutta mun mielestä sun niin sanottu ongelma ei oo "kertyminen" vaan "puuttuminen". Eli jos olisin sinä, keskittyisin treenaamiseen eli lihaskunnon vahvistamiseen ja lihasten kasvattamiseen. Se taas tarvitsee kunnon ruokailua. Pistäisin siis tavoitteet erityisesti saliohjelman puolelle ja siellä kehittymiseen. Kun saat kunnolla lihasta pakaraan, vatsaan ja muuallekin kroppaan niin varmasti keho alkaa muokkautumaan haluttuun suuntaan.

ei tuossa nyt ylimääräsiä näy :) keskity syviin vatsalihaksiin (googlesta löytyy ohjeita). ei se lautavatsa oo tie onneen, toki sitä on herkästi kriittinen ulkonäköään kohtaan mutta älä murehdi moisia, treenaa kovasti ja syö kunnolla ilman diettailuja, kyllä se itsetunto palaa :) tsemiä!

Kaupunki
Lappi
Olikos sulla Ariell takana suurempi painonpudotus vai muistanko väärin?

Ikä
39
Munkaan mielestä tuo vatsa ei ole millään kriteerillä "järkyttävä", mutta tiedän senkin, ettei se toisten sanomisella miksikään muutu omassa päässä.

Miten aloittajalla menee?

Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Vatsan turvotus Mimmien dieetit 28
Samankaltaiset keskustelut