Vasempaan kämmeneen ottaa kipiää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermu82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

jermu82

Banned
eli mikä vois olla vialla ku vasen varsinki kämmenpohjaan ottaa aika lailla kipeää esim penkkiä tehtäessä. myös esim vipunostot on melkein mahdottomia tehä :(

Ton perusteella ei voi sanoa mitään. Mahdollisia vaivoja ziljoona. Mikä kohta kämmenestä, tuntuuko ikäänkuin luussa kipua, onko päällepäin minkäänlaisia epäkohtia ( möykkyjä, nirhaumia tms ), millon alkanut, muistatko mitä tehdessä ilmeni ekan kerran jne..

ei ulkoapäin näy mitään vammaa.. mutta painaessa kämmenellä jotain nii tuntuu kipeää. ja ollut nyt jotain kolmisen viikkoa.

Mahoton sanoa, kun vaiva voi olla rustoissa, lihaksissa tai luussa. Kannattaa käydä lekurissa. Oma veikkaus on et joku pieni jänne tai vastaava napsahtanu poikki, kämmenen lihakset kun on hyvin vaikea saada revähtämään.

Mahoton sanoa, kun vaiva voi olla rustoissa, lihaksissa tai luussa. Kannattaa käydä lekurissa. Oma veikkaus on et joku pieni jänne tai vastaava napsahtanu poikki, kämmenen lihakset kun on hyvin vaikea saada revähtämään.
Ja vielä vaikeampaa on saada niitä napsahtamaan poikki.... :rolleyes:

Oma veikkaus tässä kohtaa suosittaa kiinnittämään huomiota myös kyynärvarsiin, josko sieltä löytyisi kireyttä?! Kyynärvarren lihaksista suurin osa kiinnittyy tuonne kämmenen seutuun.

Ja vielä vaikeampaa on saada niitä napsahtamaan poikki.... :rolleyes:

Oma veikkaus tässä kohtaa suosittaa kiinnittämään huomiota myös kyynärvarsiin, josko sieltä löytyisi kireyttä?! Kyynärvarren lihaksista suurin osa kiinnittyy tuonne kämmenen seutuun.

Onko sulla pätemisen tarve vai...? Ihan käytännön kokemuksien perusteella minä ihmisiä neuvon, että jos jonkunlainen vaiva on ollut jollakin joskus, ja sille on tehty näin, voi se sillon kyllä toistua uudestaan. Ps. mulla meni pari pv sitten kämmenselästä joku jänne rikki. Että kyllä se on helposti mahdollista saada hyvinkin omituisista paikoista, hyvinkin omituisia asioita hajoomaan.

Tässä voin fysio ottaa sun neuvon: Voiko kämmenen alaosaan kiinnittyvän kyynärvarren lihas olla kipeä jos lihas ei ole jännittynyt? Ja eikös kipu tuntuisi myös muualla käsivarressa?

Onko sulla pätemisen tarve vai...? Ihan käytännön kokemuksien perusteella minä ihmisiä neuvon, että jos jonkunlainen vaiva on ollut jollakin joskus, ja sille on tehty näin, voi se sillon kyllä toistua uudestaan.
Pätemisen tarvetta voi katsoa vaikka peilistä... :D

Mulla kuitenkin jonkinverran laajempi ja pidempi katsomus tuki- ja liikuntaelinvaivoihin, eli kyllä mun pätemisen tarve on mennyt aikaa sitten... ;)

Tässä voin fysio ottaa sun neuvon: Voiko kämmenen alaosaan kiinnittyvän kyynärvarren lihas olla kipeä jos lihas ei ole jännittynyt? Ja eikös kipu tuntuisi myös muualla käsivarressa?
Voi. Ei välttämättä.

Suositut

Back
Ylös Bottom