Varsova?

Heinäkuun lopussa tulossa miniloma Varsovaan. Hotellisuosituksia kaipailen mahdollisimman ytimestä ja hyvältä paikalta jottei tärväänny siirtymisiin liikaa aikaa. Sheratonia alustavasti katselin, mutta kun ei tunne Varsovaa yhtään, niin onko tuo järkevällä paikalla?

Jotain muuta mainitsemisen arvoista itse kaupungista, niin laita toki tietoa tulemaan. Tarkoitus on vain pikaisesti (yksi yö, kaksi lähes täyttä päivää) käydä, joten mitään nähtävyysrallia ei ole tarkoitus tehdäkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin hotelli MDM:ssä pari vuotta sitten ja oli minun mielestä oli ihan ok hotelli. Hyvä sijainti, siisti, netti toimi ja aamupala oli runsas.

Heittäisin vielä kyllä sen, että varsovaan en menisi enään takaisin, mielestäni aika tylsä ja ruma kaupunki. Jos teidän ei ole pakko sinne mennä, niin suosittelisin mieluummin Prahaa, Bratislavaa, Budapestiä tai vaikka Krakovaa. Jokainen näistä voittaa, ainakin minun mielestäni, Varsovan 100-0.

Gdanskissa käyty 2012 ja todella mukavaa oli. Nyt heinäkuussa harkinnassa huomattavasti isompi puolalaiskylä, Varsova. Kokemuksia? Suosituksia?

Olin Varsovassa Radisson Blue Sobieski-hotellissa minkä edestä meni suora bussi lentokentälle ja keskustaan. Kävellenkin pääsi ihan hyvin. Suosittelen. Ei ihan halvin, mutta booking.comin kautta löytyi hyvä tarjous ilman aamiaista. Aamiaispaikkoja kyllä löytyy ympäri kaupunkia. Suosittelen ehdottomasti ravintolaa Warsaw tortilla factory. Parhaat quesadillat mitä olen syönyt :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom