Vapaaottelua/BJJ:tä aamuisin Turussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja OPV
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

OPV

Ikä
49
Hei,

Olisin kiinnostunut aloittamaan vapaaottelun tai BJJ:n harjoittelun aamuisin. Mistään en löytänyt tietoa että mikään seura pitäisi kursseja aamuisin.

Itse kun tuppaan olemaan aamuvirkkua tyyppiä, niin voisin hyvin kuvitella itseni matolle jo klo 7.00 ja sieltä sitten suoraan töihin.

Onko kenelläkään muuta samaa ongelmaa että aamulla löytyisi virtaa mennä treenaamaan, mutta illalla onkin sitten toinen juttu ja onko Turku niin pieni paikka että ei aamuksi löydy riittävästi porukkaa/vetäjää?

Kannattaa melkein kysellä treenikavereilta jos jossain seurassa olet, sieltä varmasti löytyy joku samanlaisella aikataululla, niin ainakin ohjaamattomat harjoitukset/sparrit luulisi aamuisin järjestyvän. Ja eihän sitä tiedä vaikka täältä foorumilta sattuisi löytymään treeniseuraa. Tuskin ohjattuja treenejä tuohon aikaan kuitenkaan löytyy(?)

Itse myös asiaa joskus selvittelin, eikä tosiaan mitää aamutreenejä kyllä tältä alueelta löydy eli ainoa mahdollisuus on joku seura joka treenaa omissa tiloissaan ja etsiä kanssaihmisiä sieltä.

Itse myös asiaa joskus selvittelin, eikä tosiaan mitää aamutreenejä kyllä tältä alueelta löydy eli ainoa mahdollisuus on joku seura joka treenaa omissa tiloissaan ja etsiä kanssaihmisiä sieltä.

Finnfighters´Gym:iltä löytyy aamutreenejä, mikäli harrastajat haluavat niistä seuran Facebook-ryhmässä sopia.

Käytännössä homma toimii niin, että sitten kun peruskurssit on käyty ja naama on tullut tutuksi, on mahdollista saada salin avain, jolloin treenaaminen aamuisin(kin) onnistuu. Jos avainta ei ole, on vain seurattava ryhmän keskusteluja tai pyydettävä itse aktiivisesti aamupainiseuraa. Täysin kokemattomille nuo aamutreenit eivät kuitenkaan sovi.

Uusituilta kotisivuilta löytyvät treeniajat ja yhteydenottotiedot, myös linkki tuohon fb-ryhmään.

Suositut

Back
Ylös Bottom