vapaaottelu ja puntti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pakkiis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro!

Olen uusikäyttäjä ja haualla en löytäny oikee mitään joten sori jos tulee "ylimääränen" threadi.

Itse asiaan , eli treenaan liikuntaa 5 krt/vk tällä tavalla;
maanantai: 1½ h thaiboxing
tiistai: 1½h (yhteensä) vapaaottelu/lukkopaini
Keskiviikkona: 1½ h thaiboxing
perjantai: 1½h(yhteensä) vapaaottelu/lukkopaini/kuntopiiri
sunnuntai 1½h(yhteensä) vapaaottelu/lukkopaini/kuntopiiri

Ja mieleeni juolahti villiajatus salilla käymisestä mitä taas harrastaisin 2krt/vk
vaikka torstaina ja sunnuntaina.

Elikkä kannattaako moinen vai iskeekö ylikunto "helposti" ja pysyykö keho mukana.

Ja myös saliohjelmasta; Miten kannattaa treenata, salilla käymisellä hakisin lähinnä voimaa (ja ehkä massaa mikäli 2krt viikkoa kohden ei ole liian vähän lihasten kasvua ajatellen ;) )
:hyper:

Ja myös saliohjelmasta; Miten kannattaa treenata, salilla käymisellä hakisin lähinnä voimaa (ja ehkä massaa mikäli 2krt viikkoa kohden ei ole liian vähän lihasten kasvua ajatellen ;) )
:hyper:

Riippuu tavoitteistasi, lähtötilanteestasi (treenitausta, ikä, pituus, paino, rasva%), jne. Suosittelisin ennemmin panostamaan yhteen asiaan kerrallaan ja jaksottamaan treenejä. Voi nimittäin olla, ettei voima/massa tartu tuollaisilla aerobisen määrillä.

Saattaa jopa olla, että suunnitelmiesi mukaisilla treenimäärillä onnistut vetämään itsesi piippuun ennen kuin AndyS ehtii tänne komentamaan sinut lenkille punttailun sijasta... :D

Lueskele näitä ajankuluksi:

Punttiohjelma potkunyrkkeilijälle

Aloittelevalle nyrkkeilijälle hyvä punttitreeni

Säännöllisen vaparitreenaajan punttiohjelma

Thaiboxing-jannulle voimaa

no lähtö tilanteesta en tiedä, salilla en ole ennen käynyt , lähinnä ip lajeja ;
2v judoa
3-4v hapkidoa
nyttemmin laji vaihtunut vapaaotteluun / muay thaihin
Ikää on kunnioitettavat 18 :D ja pituutta joku 178? elo paino varmaan tällä hetkellä 76-77

Lenkki on toki ihan jees mutta aerobista liikuntaa saan myös kun pyöräilen näin kun säät sallii kaikki matkat ;)

Ja toi salilla käyminen keskittyis ihan vaan basic juttuihin.

Itse kun en ole "ARVAA KUKA MÄ OON, TIIÄKS PALJON NOUSEE PENKISTÄ" tyyppejä, jotka loistavat snagari jonossa lauantai aamuyöstä

Saattaa jopa olla, että suunnitelmiesi mukaisilla treenimäärillä onnistut vetämään itsesi piippuun ennen kuin AndyS ehtii tänne komentamaan sinut lenkille punttailun sijasta... :D

Nääh. Jos kyseesä olisi (puhtaan) pystylajin treenaaja, niin komentaisinkin, mutta vapaaottelun treenaamisesta en niin paljon ymmärrä, että osaisin siitä neuvoa. Sen kuitenkin tiedän, että voimaharjoittelulla on vaparissa paljon isompi osuus kuin KB/MT:ssa. Siksi suositukseni onkin, että kysy omalta vapaaotteluvalmentajallta mieluummin kuin netistä. Hän tietää lähtötason, treeniohjelman yms. kuitenkin parhaiten.

Sen vinkin voisin kuitenkin antaa, että jos tosiaan lisäät nuo punttitreenit ohjelmaan, niin älä unohda palauttavia harjoituksia.

yhtä jaksoisesti noin vuoden , sitten kärsin nivusvammasta about 2-3kk ja nyt taas treenaillu parisen kuukautta ton 5 kertaa viikos

Sen vinkin voisin kuitenkin antaa, että jos tosiaan lisäät nuo punttitreenit ohjelmaan, niin älä unohda palauttavia harjoituksia.

Ajattelin uintia tohon kohtaan? uimahallin ois salin vieressä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom