vapaaehtoinen lapsettomuus

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Hei!
Olen Helsingin yliopiston opiskelija ja etsin 28-50 vuotiaita, parisuhteessa olevia, osallistujia tutkimukseen jonka aihe on vapaaehtoinen lapsettomuus. Olen kiinnostunut tietämään mitkä tekijät vaikkuttavat päätökseen olla hankimatta lapsia, miten ympäristö suhtautuu päätökseen, ja miten naiset itse suhtautuvat naisellisuuteen ja elämään y.m.
Löytyykö kiinnostuneita?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aiheesta löytyy ihan oma keskustelupalstakin, jos annat sähköpostiosoitteesi niin voin lähettää sinulle linkin (yv:t ei taida toimia kun ei olla vippejä).

vapaaehtoinen lapsettomuus lisätietoa

:) kiva jos kiinnostaa olla mukana! Ei varmaan selvinnyt mun viestistä mutta kyse on haastattelusta joka tehdään ensi keväänä. Olisi tietysti hyvä saada tietää mistä olet kotoisin, itse asun Helsingissä mutta voin toki tehdä haastattelun muualla. Haluaisin myös tietää minkä ikäinen olet ja kuinka kauan olet seurustellut. Maria
täältä löytyy kiinnostunut:)

Saattaisi kiinnostaa olla haastateltavanakin.

Täällähän ei saa mainostaa, mutta josko hirvenisin tuon linkin laittaa, kun kyseessä ei ole kaupallinen putiikki, vaan ihan yleishyödyllinen tieteen tukiorganisaatio: http://www.fsd.uta.fi

Sieltä kannattaa tutustua erityisesti noihin Tutkittavien informointi -sivuihin. Siis jollet ole jo tutustunut. Luonnollisesti toiveena on, että arkistoit keräämäsi aineiston, ainakin niiden tutkittavien osalta, jotka sen sallivat. Litteroidusta aineistosta poistetaan tunnistetiedot. Ts. aineistoa mahdollisesti käyttävät muut tutkijat eivät voi tunnistaa yksittäisiä tutkittavia.

Kannattaa myös tutustua aineistoluetteloon ja katsoa, olisiko noista jo arkistoiduista aineistoista jotakin hyötyä tutkimuksessasi :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom