Vanhat biisit jotka löysit uudestaan :)

Aina välillä kuulee jossain jonkun kauan sitten kovassa soitossa olleen biisin. Meikäläisellä löyty vanhalta rompulta type o negativea ja cinnamon girl biisi sytytti uudestaan noin 10vuoden hiljaisuuden jälkeen. Samoin Dream Theaterin Afterlife kipale soi mulla jatkuvasti tällä hetkellä. Entäpä muut metallin ystävät? mikä vanha herkku rammareissa soi tällä hetkellä? :)

Metallissa on se hyvä puoli, ettei se ole kertakäyttökamaa kuten suuri osa muista musiikkityyleistä. Samat levyt tuossa vieläkin pyörivät kuin aina ennenkin, eivät ne siitä huonommiksi ajan mittaan muutu.

Laitoin pitkästä aikaa wanhaa kunnon Manowaria soimaan, levy Kings of Metal.
Wheels of fire oli aikanaan eka Manowarin biisi jonka kuulin, oisko ollut jotain v.1990, ja edelleen kuulostaa hyvältä!:)

joo,todellakaan metalli ei vanhene ikinä. Mulle tulee joidenkin biisien kohdalla sellanen fiilis että "ei hitto,miten mä ton oon pystyny unohtamaan". :)

Leelucky sanoi:
Meikäläisellä löyty vanhalta rompulta type o negativea ja cinnamon girl biisi sytytti uudestaan noin 10vuoden hiljaisuuden jälkeen.
Tuon innoittamana kaivoin Metalliliitto 1:sen jostain kaapin pohjalta ja kuuntelin siinä olleen Type O Negativen biisin. Ai että se rokkaa vieläki :rock:

Olen oikeastaan jo juminut noihin vanhoihin biiseihin elikkä kaikki 80-90 luvun metalli kuulostaa paremmalta kuin nämä uudet. Megadeth ja Accept on viime aikoina soinut tiuhimpaan ja sitten sellainen tribute of black sabbath levy jossa type of negative,megadeth ja muita esittää black sabbathin biisejä.

Viime viikkoina olen ilahduttanut naapureita hillittömällä Therionin ja My dying Briden huudattamisella, kyllä perkele kolisee taas!

Lisäksi kellarista löytyi Kuselan kasetti, voi perse mitä kamaa. Kesähittejä :D .

Nää on hienoja. Joskus voi kulua todella pitkä aika jonkun joskus likimain aina soineen levyn tai bändin kanssa niin ettei moisen olemassaoloa edes muista, kunnes taas kolisee ja täpöillä. Itsellä kävi näin muutamia kuukausia sitten tuon Burzumin kanssa. Ihana Burzum:haart:, oli hieno palata sen pariin melkein kymmenen vuoden tauon jälkeen.

Samoin on käyny Panteran, Uriah Heepin Magician's Birthdayn, Judas Priestin, Venomin (noloo) ja jopa Iron Maidenin kanssa:rolleyes:. Ja tuo Type O on myös välillä jäänyt ihan unholaan, yksi tuttu laittoi levyn soimaan käydessään viime kesänä ja innostuin taas uudestaan.

EDIT: Ai niin - biisit jotka löysin... muun muassa Breaking the Law, Fear of the Dark, Wolf Moon, Black nro 1, Magician's Birthday, Det Som En Gang War, Tomhet...

Black Sabbath on niitä joiden pariin palaan aina uudelleen. Sabbra Cadabra! Fairies Wear Boots! Black Sabbath (-biisi, ja koko tää levy!)!

Tässä yksi päivä aloin miettimään ala-aste aikaisia biisejä mitä tuli kuunneltua. Tuli kaivettua mm. Pissing razor - dodgin bullets. Toki testamentia tulee aina välistä luukutettua siihen ei voi kyllästyä. :rock:

lisssääää, randomilla pukkas winampiin koneen kätköistä Dream Theaterin Pull Me Under biisin,soisko tää nyt sit taas neljättä kertaa putkeen. Välillä vaihto live-versioon niin tulee vaihtelua :)

Back
Ylös Bottom