Vanha bodari-elokuva? muistaako kukaan.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli telkkarista 90-luvulla,nuoruusvuosina punttia nostanut äijä tapaa vanhan kaverin joka yllyttää taas punttien ja piikkien maailmaan.
josta nykyinen vaimo ei tietenkään ole mielissään, ja saa turpaansa.
Jos joku muistaa mikä leffan nimi on olisin todella kiitollinen.

kuullostaa hyvälle :D mä haluun kans tietää :D

joo mä muistan tän ekaks se on kiva ja mukava sti se rupee vetää horkkaa ja saa jotain roidrageja ja perhe on helisemässä. yritin ettii googlesta mut en osannut etsiä haluun kans nähä tän uudestaan

Eikös se muija tapattanut tuon bodariukkonsa sitten lopulta, ja jäi kai vielä kiinnikin lopussa?

Itsekkin oon miettinyt mikä tuon leffan nimi oli. Sen verran muistan, että se bodariukko näytti naamasta jonkin verran Bill Paxtonilta.

Mikä elokuva

joo mä muistan tän ekaks se on kiva ja mukava sti se rupee vetää horkkaa ja saa jotain roidrageja ja perhe on helisemässä. yritin ettii googlesta mut en osannut etsiä haluun kans nähä tän uudestaan

Oliko se heppu poliisin ammatissa. Oli kuvattu silleen et olisi todella
kovassa kunnossa. Alkoi saamaan raivokohtauksia ja vaimo lopulta
hommasi jonkun ottamaan päiviltä tämän bodari sekopään.
Tuli TV:stä joku vuosi sitten.
Taitaa olla tämä:
http://imdb.com/title/tt0109500/

Tätä on tullu itekki mietittyä, nyt ku tietää nimen nii enää ei tartte ku löytää jostaki, mikä ei varmaan kovin helposti käykkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei vaan mistään näytä löytyvän, kaikki vaan laittamaan Ylelle pyyntö että lähettävät sen :D Eikö Yle ainakin jossain vaiheessa ottanut noita pyyntöjä vastaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom