Vamma ja vakuutus Fenniassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LAUMAT
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No nyt vituttaa siinä määrin että ajattelin muillekkin kertoa.

No olen omassa lajissani suomessa urheilevista henkilöistä parhaimpiin kuuluva jantteri. SM mitaleita on useita ja maajoukkueessakin olen edustanut monesti. koko urani tähän asti olen täysajan tapaturma vakuukuseni maksanut Fenniaan (n.12v ). Nyt ekan kerran travitsen leikkausta, kun on polvessa rusto vaurioita ja osittain revennyt ACL (ei yhtään kulumaa).

No lääkäriin ja magneettiin kaikki ok mutta nyt kun pitäisi leikata sanoo Fennia "ei voi tulla tollasta vammaa tollasessa tilanteessa" MITÄ VITTUA? Eli kaikille opiksi maksa vakuutukset ja säästä samalla rahaa koska voit tarvita sitä milloin vain jos haluat jatkaa urheilua tai KÄVELLÄ kivutta.

Miten se FENNIA nyt mainostikaan "MUTKATONTA VAKUUTUSTA JOKA YMMÄRTÄÄ ASIAKASTA" sinnekkin sopisi paremmin sen uuden kodintekniikka ketjun slogan "SE ON HELPPOA KUN EI OSAA"

Vakuutusyhtiöt ovat maailman suurimpia roistoja. Ihmiset laittavat rahaa vakuutuksiin siinä uskossa että kun joskus epäonni kohtaa, joku antaa hiukan pehmikettä ettei ihan paljaalla perseellä asfalttiin putoa. Vakuutuksilla kun pitäisi tehdä liikevoittoa, niin ne käyvät KAIKKI mahdolliset porsaanreiät läpi ettei vaan tarvitsisi korvata. Kannattaa muistaa että yhtiöillä on palkkalistoillaan lääkäreitä ja juristeja juuri tätä varten.

Oletko harkinnut päätöksestä valittamista? Muistaakseni se ensimmäinen taso oli kai vielä maksuton. Omat muistikuvat perustuu oman isän tapaukseen, jonka olkapääleikkauksen fysioita ei korvattu, koska olkapäässä oli kuulemma kulumaa (mielenkiintoista siksi, ettei missään lausunnossa sanallakaan puhuttu kulumasta...) ja kaikkihan tietää, ettei fysio turhan edukasta ole...

Varmasti kaikki yhtiöt ainakin kertaalleen syyllistyneet samaan. Parastahan olisi vain yksinkertaisesti itse säästää vakuutusmaksun verran joka kuukausi jonnekin säästötilille niin on edes jonkinlainen pesämuna jos käy jotain ja pitää teetättää kalliita operaatioita...

valitettavasti

Eihän niitä vakuutusyhtiöitä kannattaisi edes perustaa, jos kaikki maksaisivat miten ovat sanoneetkin. Ainahan niillä on joku porsaan reikä ja kiertävät maksut jollakin selityksellä.

Jaa-a. Onneksi olen vakuuttanut itseni Pohjolassa. Kiltisti ovat maksaneet. Kaiken.
Mulla yrittivät Pohjolassa auton varkaudessa jättää korvaamatta rikkoituneen takalasin, koska se oli Pohjolan mielestä ilkivaltaa, sivulasi oli mennyt heidän mielestään rikki varkausaikeissa.

Kannattaa ehdottomasti valittaa tuosta päätöksestä ja käydä vaikka lakimiehen juttusilla. Näissä tapauksissa mielestäni periksi ei kannata antaa, jokainen vakuutuksenottajan voitettu juttu kun parantaa ymmärtääkseni meidän kaikkien vakuutusturvaa kunnes yhtiöt väsäävät taas uuden pienellä präntätyn klausuulin ehtoihin;)

Olen tässä muutaman viikon kilpailuttanut yhtiöitä ja perstuntumalta kaikki tarjoavat samaa shittiä vähän eri paketissa. Korvattavuuksia kun viime parinkymmenen vuoden ajalla karsittu tuntuvasti. Syynä kuulemma pitkät käsittelyajat....sitä vartenhan ihmiset ottavat vakuutuksia, kun vahinko käy vakuutusyhtiö korvaisi tapahtuneet vahingot. Melkein kannattaa itse pistää sen satasen kuussa sivuun jollekin tilille koska kun se vahinko sitten tapahtuu on siellä todennäköisesti aikamoinen pesämuna.

Onko noi vakuuksien käsittelijät provikkapalkalla. MItä enemmän säästöä, sitä enemmän palkkaa. Ainakin välillä tulee väkisin sellainen olo, kun jengin juttuja kuuntelee. Omasta mielestä täysin selviä tapauksia, mutta eipäs vaan sitten olekkaan.

Mulla aikoinaan frendi kaatui (ruman) savulasipöydän päälle ja se meni rikki. Uusi lasi oli luokkaa 1200mk. No ei hätää mitään, onneksi omistan kotivakuutuksen. Marssin vakuutusyhtiöön kuulemaan, että ei he korvaa mitään kun minä en siihen pöytään kaatunut. Sen verran opin, että vastaavissa tapauksissa luen kyllä ehdot läpi ennen kuin puhun yhdenkään vakuutuskäsittelijän kanssa. Osaan sitten vaikka muuntaa totuutta vakuutusyhtiön mieleiseksi.

Parhaiten saa rahansa just tuolleen et lukee pienellä präntätyt ja muuttaa jutun siihen sopivaksi. Suomeksihan tämä on kusetusta, mutta jotkut puhuvat politiikasta...

Faijalta jäi yksi korvaus saamatta kun lomamatkalla hotellissa huomas et yks laukuista on pöllitty. Ei korvattu siihen vedoten et ei pystytä todentamaan koska varkaus on tarkalleen tapahtunut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toisaalta, enpä ole viitsinyt muuta vakuuttaa kuin itseni. Joten nämä autonlasitaistot ovat jääneet väliin. Eipä silti, reilun kuudenkympin sijoituksella olen "saanut" jotain pari tonnia tänäkin vuonna... olen siis huonoa vakuutusbisnestä!

Kappas perkele valittaminen tai oikeammin uuden tarkemman selityksen antaminen jossa selittelen lajini kummallisuuksia tuotti tulosta ja pääsen leikkuriin.:hyvä:

olen suunnattoman iloinen puolestasi !

No nyt vituttaa siinä määrin että ajattelin muillekkin kertoa.

No olen omassa lajissani suomessa urheilevista henkilöistä parhaimpiin kuuluva jantteri. SM mitaleita on useita ja maajoukkueessakin olen edustanut monesti. koko urani tähän asti olen täysajan tapaturma vakuukuseni maksanut Fenniaan (n.12v ). Nyt ekan kerran travitsen leikkausta, kun on polvessa rusto vaurioita ja osittain revennyt ACL (ei yhtään kulumaa).

No lääkäriin ja magneettiin kaikki ok mutta nyt kun pitäisi leikata sanoo Fennia "ei voi tulla tollasta vammaa tollasessa tilanteessa" MITÄ VITTUA? Eli kaikille opiksi maksa vakuutukset ja säästä samalla rahaa koska voit tarvita sitä milloin vain jos haluat jatkaa urheilua tai KÄVELLÄ kivutta.

Miten se FENNIA nyt mainostikaan "MUTKATONTA VAKUUTUSTA JOKA YMMÄRTÄÄ ASIAKASTA" sinnekkin sopisi paremmin sen uuden kodintekniikka ketjun slogan "SE ON HELPPOA KUN EI OSAA"

Juu tuttua touhua vakuutus yhtiöltä, eipä muutakuin marssit kuvien kanssa ortopedille "yksityinen" ja kerrot tilanteen ja pyydät lausunnon ortopediltä kuka kirjoittaa et mikä on mahdollista ja mikä ei, niin kyllä siihen loppuu fennian vittuilut, kunhan et mene fennian ortopedille ; )

Kokemusta Pohjolasta

Yksityistapaturmavakuutukseni lisätiedoissa on maininta: tapaturmakorvaukset tehdään hoitavan lääkärin epikriisien/E-lausuntojen pohjalta eli vakuutusyhtiön lääkärit eivät puuttuneet yksityisen ortopedin lausuntoihin. Tietenkin voi olla eroja vakuutusyhtiöissä... Valita ehdottomasta! Surffaile täällä: http://www.vakuutusneuvonta.fi/ukkytt.html

Latest posts

Back
Ylös Bottom