SUPERCARB 1kg -40%

Valokuvaaja etsii kehonrakentajia!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi S.
  • Aloitettu Aloitettu
Tervehdys!

Olen Helsinkiläinen valokuvaaja ja tuore Pakkotoiston foorumin jäsen. Etsin parhaillaan kehonrakennusta harrastavia ihmisiä Etelä-Suomen alueelta malleiksi tekeillä olevaan muotokuvasarjaan. Kyseessä on maisteriopintoihini kuuluva työ, joten valokuvat päätyvät ennen pitkää kirjaan tai näyttelyyn mikäli ovat jonnekin päätyäkseen. Minua kiehtoo suunnattomasti äärimmäinen fyysisyys sekä itsekuri ja omistautuminen, jotka mahdollistavat tavoitteellisen kehonrakentamisen. Valokuvat tekisin mieluiten punttisalilla, treenien välissä tai heti niiden jälkeen. Haluan painottaa, että olen kiinnostunut kehonrakentajista poikkeuksellisen motivoituneina ihmisinä, en hämmästelyn tai repostelun kohteina.

Haluaisin myös löytää sellaisia pääkaupunkiseudulla toimivia kuntosaleja, jotka ovat erityisen sopivia treenipaikkoja kehonrakennukselle. Pikaisella foorumin selailulla BBC, Töölö Gym sekä East Body vaikuttavat tsekkaamisen arvoisilta paikoilta. Pystyisikö joku ystävällinen kertomaan minulle mikäli olen aivan hakoteillä tai suosittelemaan jotakin muuta paikkaa em. kolmen lisäksi?

Jos ja kun joku tätä lukeva Pakkotoistolainen tuntee olonsa erityisen vapaaehtoiseksi valokuvattavaksi, saa minut varsin vaivattomasti kiinni numerosta (nolla-neljäsataa)936433 tai sähköpostitse osoitteesta etunimi.sukunimi@gmail.com

Ystävällisin terveisin,
Jussi Särkilahti
www.jussisarkilahti.fi

p.s. Jos tälle tiedustelulle löytyy foorumilta parempi aihealue, niin pahoitteluni huolimattomasta postauksesta.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
"Haluaisin myös löytää sellaisia pääkaupunkiseudulla toimivia kuntosaleja, jotka ovat erityisen sopivia treenipaikkoja kehonrakennukselle. Pikaisella foorumin selailulla BBC, Töölö Gym sekä East Body vaikuttavat tsekkaamisen arvoisilta paikoilta. Pystyisikö joku ystävällinen kertomaan minulle mikäli olen aivan hakoteillä tai suosittelemaan jotakin muuta paikkaa em. kolmen lisäksi?"

Mayors gym

:)

Back
Ylös Bottom