GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Valmiit protskujuomat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 5830
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 5830

Ostin ruokatauolla Leaderin Protein 40 colajuoman ja oli ihan hyvää. Mikä parasta, juoma piti nälkää tosi hyvin. Yliopiston viereisestä kaupasta tein löytöni, puolen litran lightlimsalta näyttävä puteli maksoi 3 euroa. Sisältää energiaa 160 kcal. Protskua huikeat 40g, hiilarit ja rasvat 0. Mä siirryn kyllä patukoista noihin juomiin. Ei oo turhia hiilareita eikä rasvoja, ja olo oli täydempi kuin saman hintasen protskupatukan jälkeen. Oli ihan sellanen olo, et ois syönyt jotain kunnollista. Patukkaa voi olla hankala kuskata (jos haluis syödä vaan puolet) mut ton kanssa eikun korkki kii ja laukkuun ja lipitys jatkuu seuraavalla luennolla. Näppärää! :dance:

oon kans maistanu kyseistä juomaa ja en tykänny kyllä yhtään :(
protskuahan siitä saa kivasti mutta mulle patukat riittää kun en hiilareita kaihda :) hyvähän tuo on esim jos on vähähiilarisella dieetillä niin välipalaproteiinina. hinta vain aika hurja, patukan saa alle eurolla..

oon kans maistanu kyseistä juomaa ja en tykänny kyllä yhtään :(
protskuahan siitä saa kivasti mutta mulle patukat riittää kun en hiilareita kaihda :) hyvähän tuo on esim jos on vähähiilarisella dieetillä niin välipalaproteiinina. hinta vain aika hurja, patukan saa alle eurolla..

Mulla on lowcarbruokavalio tällä hetkellä, joten toi on tosi hyvä. Ne euron patukat sisältää protskua maksimissaan 12g/patukka ku tossa putelissa on 40g, mistä ilmeisesti hintaero. Jos ostaa patukan joka sisältää protskua 36g, hintakin nousee 2,70 euroon.

Kuulostaa aika hyvältä tuotteelta, mutta löytyykö siitä makeutusaineita? Itse ainakin boikotoin niitä sillä ne saavat (kalorittomuudestaan huolimatta) verensokerin heittelemään ja joskus vain lisäävät nälätunnetta sen sijaan että pitäisivät kylläisenä :P.

Kaikki vähäkalorinen makea sisältää makeutusaineita. :) Etkö sä syö sit Valion marjakeittojakaan? Niit lightversioita?

Öh en :). Enkä käytä light limsoja tai syö mielelläni muitakaan makeutusaineella säädettyjä juttuja. Rahkan syön mielelläni ihan sellaisenaan, makeutta halutessani sekoitan joukkoon mustikoita, ananasmurskaa ja kanelia.

Joskus tosin syön sellaisen profeel cottifrutti-rahkaraejuusto-kombon (makeutettu makeutusaineella ja sisältää 4g hiilaria) mutta sitä vedellessä huomaa heti että iskee paljon suurempi ruokahalu ja seuraa nopeammin vetämätön olo (vaikka ravintoarvot raakarahkan kanssa ovat samat :wtf:!). Vaikka kaloreita ei tulisikaan, eivätkä makeutusaineet vaikuttaisi kehon koostumukseen mitenkään, valitsen silti mieluummin kylläisen ja tasaisen olon. Kyllä sitä näinkin pärjää :).

Poikkeuspäivät ovatkin sitten ihan oma lukunsa.

ps. varsinkin kuitupitoisista makeutusaineista minulla on todella huonoja kokemuksia. Jalkoihin alkoi kerääntyä sellaisia outoja turvonneita kohtia ja 'selluliittia', vaikka olinkin about 40 kiloinen anorektikko. Siitä lähtien olen pysynyt makeutusaineesta turvallisen matkan päässä, erityisesti niistä itse lisättävistä xP.

patukan saa alle eurolla..
En oo kyllä yhtään protskupatukkaa löytänyt alle eurolla? Kerro toki mullekin, mitä proteiini patukoita sä oikeen vedät?

Joskus on saanut niitä easybodyn jämäpatukoita jollain -50%, kun ne on ollu vanhaa vuosikertaa, mutta... Ja noi easybodytkin on niin vitun pieniä, että se on yks pierasu ja on taas näläkä

Mulla on lowcarbruokavalio tällä hetkellä, joten toi on tosi hyvä. Ne euron patukat sisältää protskua maksimissaan 12g/patukka ku tossa putelissa on 40g, mistä ilmeisesti hintaero. Jos ostaa patukan joka sisältää protskua 36g, hintakin nousee 2,70 euroon.

itse asiassa niissä on 15, 19,8 tai 19,6g :)

hinta 0,7-1,25e kpl, ostan isoissa erissä tai sitten yksittäinkin joitain saa 1eurolla. myös lyhyellä päiväyksellä olevia saa nyt 20kpl 12,90 eli ei hirmu kallista :) maku on tietenki makuasia mut mä tykkään, joku toinen ehkä ei.. täällä ei vissiin saa mainostaa?

Menee mullaki proteiinipatukkajaaritteluksi mutta oon ostanu proFX:n 75 g patukoita prismasta hintaan 2,50 e. Banaaninmakuisista tykkään, muista (mansikka ja caramel) en. Noi on ihan kunnollisen kokoisia ja ainakin itselle puolikas riittää joten sinälläään silloin tällöin nautittuna ihan jees.

75 g sisältää 300 kcal, 23 g prot., 31 g hiilih. ja 9 g rasvaa.

Ja nestemäisenä sitten sitä UFS:n heraproteiinijauhetta veteen sekoitettuna esim. ufs:n malton kanssa jossa on todella alhainen sokeripitoisuus. Itsellä noissa proteiinipatukoissa se lisätty sokeri nimenomaan ärsyttää, ei hiilihydraatit.

maximilla on sellanen suklaanmakuinen proteiinipirtelö, se on ältsin hyvää. sitä oli aina satsissa myynnissä 3,40e. sit bongasin niit samoja sokkarilta 1,65e ja sieltä tullu ostettua niitä aika usein. niis on kyl hiilaria kai vähän enempi ku protskua, et ei varmaan paras ratkaisu jos tahtoo vähillä hiilareilla selvitä.... Mut jos ei oo mitään oo tapana hiilareita eliminoida, niin kantsii kokeilla.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom