valkuaisaineet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä porukka ottaa päivittäisen protsku annoksensa,eli onko se kaikilla sama että rahkaa ja raejuustoo purkki tolkulla vai oisko muitakin hyviä lähteitä?Ja kuinka paljon jauhoista?
tak so mykket:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos vaihtoehtoja haluat niin kokeile jos tonnikala maistuu. Itse otan proteiinin pääasiassa paistetuista kananmunista. Niissä on keltuaiset mukana. Olen mittauttanut kolesteroli arvot ja keltuaisten syönti ei minulla nosta kolesteroli arvoja.

Itsellä tulee otettua ihan omia "meal-replacement" shake:ja. Kevytmaitoa 0,5l + reilusti proteiini + hiukan malto6:a sekaan, mauksi kaakaota tai banaani. Kohtuu hitaasti energia imeytyy kun on kaseiinia ja heittää sekaan vaikka hieman öljyä, Hiilareiden Gi ei ole sitten juurikaan merkityksellinen kun on montaa mömmöä sekaisin. Tuntuu muuten olevan kiireiselle opiskelijalle hankala saada >4000Kcal.

Raejuusto, maitorahka, tonnikala, kananmunat + muita maitotuotteita sekä protskujauhoa. Siinäpä ne pääpiirteittäin. Vähän hedelmiä sekaan ja sörsselit sekaisin tehosekoittimella niin saa vieläpä alas jos alkaa tökkimään maustamattomana. :)

Joka päivä menee näitä vaihtelevasti: broileri, kalkkuna, tonnikala, sei, raejuusto, rahka, kananmunan valkuaiset. Jauhoista ehkä yks drinksu päivässä + palautusjuoma.

Jos olet lihan ystävä niin paistijauheliha ihan hyvä vaihtoehto protskun lähteeksi. :)

Joka aamupala. - 5 kanamunan valuaista ja yksi kokonainen, Välipalaks purkki maitorahkaa Del Monte hedelmämurskan kera...nam.
heraprotskua sillon tällön päivän aikana ja muut tietenkin lihasta, jota syön myös runsaasti päivän aikana.

Meikäläisen ruokavaliion kuuluu lähes päivittäin: Jauheliha, kana, rahka ja tonnikala.

Mun protsut tulee broilerista, kanasta, kalkkunasta, kalasta (tonnikala, sei ja joskus lohi), kananmunan valkuaisista, raejuustosta, rahkasta ja soijarouheesta. Lisäravinteina otan joskus proteiinipatukoita ja aina punttitreenin jälkeen palautusjuoman. Harvemmin käytän proteiinijuomia ateriankorvikkeena. Ruoanlaitossa käytän välillä maustamattomia proteiinijauheita.

Protskut tulee seitistä, broilerista, tonnikalasta, raejuustosta ja rahkasta, tosin pari viimestä tökkii jo pahasti....varmaan syöny töissä liikaa...:rolleyes: :D

Rahka, paistijauheliha, proteiinijauhot, kokolihaleikkeleet, kanaa ja kalaa silloin tällöin. Ehkä vähän liikaa tuota maitorahkaa mutta kun en ole vielä kyllästynyt siihen, ja se on helppoa ja nopeaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom