Vale Tudo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -ASTR-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kertokaa kyseisestä lajista esim. onko omat lyöntitekniikat vaiko mahdollisesti nyrkkeilyn lyönnit? Entä potkut ja muut tekniikat? Tarvitsen lajista niin paljon tietoa kuin mahdollista.

Itse en lajista hirveästi tiedä, mutta kokeile tuota hakua ja pistä hakusanaks " Vale Tudo " niin varmasti löytyy lisää infoa :)

siis on siin peruslyönnit ainaski eli samat ku nyrkkeilyssä (suorat, koukut, upparit jne) potkuja käytetään vähän mut samoja potkuja kun thainyrkkeilyssä ja kickboxingissakin. Sit on polvet myös ja maahanviennit, lukot, kuristukset ym eli aika monipuolinen laji sinänsä

Löytyiskö helsingistä alle 18v ValeTudo opetusta?

BigBucks sanoi:
Löytyiskö helsingistä alle 18v ValeTudo opetusta?
Tarkoitatko Vale Tudolla

1. Brasiliassa oteltavaa, kirjaimellisesti ilman sääntöjä -ottelua
2. Espoolaisen seuran vapaaottelua, joka kutsuu lajiaan tai sääntönippuaan Vale Tudoksi mutta joka perustuu Hollantilaiseen Mix Fightiin
3. Ylipäätään vapaaottelua, kulkee nimillä Nhb, MMA ...

Mikäli 2. tai 3. niin opetusta löytyy yli 15 vuotiaille Espoon Kehähailla, MMA-vantaalla, Pancrese-Vantaalla tai GB-Gymillä.

Nage sanoi:
Tarkoitatko Vale Tudolla

1. Brasiliassa oteltavaa, kirjaimellisesti ilman sääntöjä -ottelua
2. Espoolaisen seuran vapaaottelua, joka kutsuu lajiaan tai sääntönippuaan Vale Tudoksi mutta joka perustuu Hollantilaiseen Mix Fightiin
3. Ylipäätään vapaaottelua, kulkee nimillä Nhb, MMA ...

Mikäli 2. tai 3. niin opetusta löytyy yli 15 vuotiaille Espoon Kehähailla, MMA-vantaalla, Pancrese-Vantaalla tai GB-Gymillä.

Mäkin tarvitsisin hieman selvennystä kun tähän päivään asti olen luullut että Vale Tudon 'Vale' tulee lajin perustajan Bart Valen nimestä ja 'tudo' olisi Japania tms. Monessa paikassa kuitenkin sanotaan että 'Vale Tudo' on Brasiliaa tms. ja tarkoittaa 'kaikki käy'. Mitenkäs tämä oikeasti menee?

Bateman sanoi:
Mäkin tarvitsisin hieman selvennystä kun tähän päivään asti olen luullut että Vale Tudon 'Vale' tulee lajin perustajan Bart Valen nimestä ja 'tudo' olisi Japania tms.

Tainnu Bartilla olla enemmän tekemistä Shootfightingin kanssa.

Bateman sanoi:
Monessa paikassa kuitenkin sanotaan että 'Vale Tudo' on Brasiliaa tms. ja tarkoittaa 'kaikki käy'. Mitenkäs tämä oikeasti menee?

Juurrri näin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bateman sanoi:
Mäkin tarvitsisin hieman selvennystä kun tähän päivään asti olen luullut että Vale Tudon 'Vale' tulee lajin perustajan Bart Valen nimestä ja 'tudo' olisi Japania tms.

He he... mä olin kans aikanaan samassa harhaluulossa. Ja sitä sitten ääntämään hienosti amerikkalaisittain "veil tjuudou" ou jees. :nolo:

Mutta Copacabanan pienten mulattipoikain vapaa-ajanharrastuksesta tosiaan on kyse, ja nimi on portugalia. Va on sama verbi kuin englannin go eli kaikki käy.

Suositut

Back
Ylös Bottom