Vakuutusmaksut ja vakuutusyhtiöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
26.12.2002
Viestejä
6 835
Missä yhtiöissä jengi pitää vakuutuksia? Taas kertaalleen kun kuittaa verkkopankin 1000€ vakuutusmaksut alkaa tulemaan sellainen olo, että ei saatana. On tämä kallista leikkiä, tässä on siis 6kk vakuutukset. Vakuutukset Fenniassa. Onko näissä mahdollista oikeasti säästää rahaa? Minkään parinkympin vuosisäästöjen takia en jaksa vaivautua selvittelemään, mutta jos satasista puhutaan niin sitten vois kyllä jo alkaa vaihtamaan yhtiötä.

koti-, vene-, tapaturma-, matka- ja matkatavaravakuutukset tekee ~320€ / 6kk
autovakuutukset ~600€ / 6kk

Mulla ei vielä ole mitään ihmeellisyyksiä kotivakuutuksissa tms ja asun pienessä asunnossa, joten paljonko omatkotitalossa tuohon oikein uppoaa rahaa? Toki vakuutuskohteet määrittelee pitkälti vakuutusmaksujen määrät, mutta jotenkin lähes paritonnia vuoteen kuulostaa hulppealle summalle?

Itse vakuutusyhtiöstä ei ole pahaa sanottavaa. Yhdellä laskureissulla pöllittiin laudat ekana laskupäivänä ja soitto Fenniaan --> lautakaupoille ja rahat uudesta laudasta tilille. Mallisuoritus.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla Tapiolassa. Ainut mitä olen itse huomannut, niin kannattaa n. kerta vuoteen käydä juomassa sumpit ja päivittämässä ne vakuutukset. Ainakin autovakuutuksissa tuntuu tulevan muutoksia eli usein saa paremman vakuutuksen samaan hintaan ja noheva virkailija saa jotain kerta-alennuksiakin annettua.

Ei kai niistä muuten säästä kuin että kattoo mitä oikeasti tarttee eikä kauheasti päällevakuuta.
 
Itselläni on OP Pohjolassa vakuutukset, asun poste restantessa ni vittu mikä ruljanssi on ku ostan auton ja laitan omiin nimiin ja otan vakuutuksen. Hyvä puoli on että saa käteismaksu alennuksen ku maksaa kerrasta koko vuoden. Toi 600e 6kk kuulostaa aika isolta, onko täysi kasko?
 
Missä yhtiöissä jengi pitää vakuutuksia? Taas kertaalleen kun kuittaa verkkopankin 1000€ vakuutusmaksut alkaa tulemaan sellainen olo, että ei saatana. On tämä kallista leikkiä, tässä on siis 6kk vakuutukset. Vakuutukset Fenniassa. Onko näissä mahdollista oikeasti säästää rahaa? Minkään parinkympin vuosisäästöjen takia en jaksa vaivautua selvittelemään, mutta jos satasista puhutaan niin sitten vois kyllä jo alkaa vaihtamaan yhtiötä.

koti-, vene-, tapaturma-, matka- ja matkatavaravakuutukset tekee ~320€ / 6kk
autovakuutukset ~600€ / 6kk

Mulla ei vielä ole mitään ihmeellisyyksiä kotivakuutuksissa tms ja asun pienessä asunnossa, joten paljonko omatkotitalossa tuohon oikein uppoaa rahaa? Toki vakuutuskohteet määrittelee pitkälti vakuutusmaksujen määrät, mutta jotenkin lähes paritonnia vuoteen kuulostaa hulppealle summalle?

Itse vakuutusyhtiöstä ei ole pahaa sanottavaa. Yhdellä laskureissulla pöllittiin laudat ekana laskupäivänä ja soitto Fenniaan --> lautakaupoille ja rahat uudesta laudasta tilille. Mallisuoritus.

Kyllähän vakuutusmaksuihin varsinkin omakotitalossa asuvalla lapsiperheellä menee hyvänkokoinen siivu rahaa vuodessa. Myyn työkseni vakuutuksia ja monesti sitä miettii, miten kalliita vakuutukset on:D. Varsinkin jos on velkaa ja lapsia ja haluaa vakuuttaa koko sakin kunnolla, niin siinähän on noiden edellämainittujen lisäksi vielä hoitokuluvakuutuset lapsille ja vanhemmille, henkivakuutukset ja työkyvyttömyysvakuutukset. Helposti se 3 tonniakin vuodessa ylittyy. Hinnoittelu riippuu monesta tekijästä, mutta monesti vakuutusyhtiöittäin ei suuria eroja synny. Autovakuutuksissa saattaa tosin olla joskus satasien heitto jos on vähän bonuksia tai erikoisempi auto.

Tässäkin asiassa uskollinen asiakas maksaa enemmän, kuin se joka jaksaa kilpailuttaa parin vuoden välein:)
 
Back
Ylös Bottom