Jees..
Mä oon diggaillu lähiaikoina Liveä ihan kympillä.. Throwing Copper -albumilla 4. biisi Iris on nyt useiden kuuntelukertojen jälkeen jäänyt kalvamaan mieltä.. Aluksi en uskonut korviani, mutta tarkistettuani tilanteen googlesta mun oli pakko..
Biisin kertsi etenee seuraavasti:
The felix of your truth will always break it
And the iris of your eye will always shake it
And the armies, the armies I have created
Will always hate it
Will always bait you on
Arvata saattaa, että kertsin toinen sana on se joka on tehnyt tästä tulkinnasta mulle ylitsepääsemättömän.. Nyt tilanne on tullut siihen, että yksin tästä ei enää selvitä.. Jeesatkaa.. Kaikki on tsiigattu.. Urbandictionaryt, thesaurukset etc.. Kaikki... Ei vaan aukee!
Virtuaalikarhunpuristus tän mua vaivaavan pulman ratkaisijalle!
:haart: Cipe
Mä oon diggaillu lähiaikoina Liveä ihan kympillä.. Throwing Copper -albumilla 4. biisi Iris on nyt useiden kuuntelukertojen jälkeen jäänyt kalvamaan mieltä.. Aluksi en uskonut korviani, mutta tarkistettuani tilanteen googlesta mun oli pakko..
Biisin kertsi etenee seuraavasti:
The felix of your truth will always break it
And the iris of your eye will always shake it
And the armies, the armies I have created
Will always hate it
Will always bait you on
Arvata saattaa, että kertsin toinen sana on se joka on tehnyt tästä tulkinnasta mulle ylitsepääsemättömän.. Nyt tilanne on tullut siihen, että yksin tästä ei enää selvitä.. Jeesatkaa.. Kaikki on tsiigattu.. Urbandictionaryt, thesaurukset etc.. Kaikki... Ei vaan aukee!
Virtuaalikarhunpuristus tän mua vaivaavan pulman ratkaisijalle!
:haart: Cipe