Vahvistin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
57
Nyt kun kaiutin kuume on asettunut, on aika puhua vahvistimista. Nyt liikun alueella josta en tiedä juurikaan mitään, mutta ei se mitään. Tällä hetkellä vahvistimena toimii vanha panasonicin räppänä.. sellainen pikkustereosarja jonka voisin heittää vaikka jokeen. Innoissani olen selaillut kotiteatterivahvistimia. Eilen bongasin verkkokauppa.comista sonyn viritinvahvistimen (Sony STR-DG500S 6.1 surround -viritinvahvistin). Hintaa oli vain 235 eyröä. Onkohan jees? Jos jaksatte, niin kommentoikaa toki ja antakaa vinkkejä aiheesta? Oletteko olleet tyytyväisiä omiin kotiteatteri vahvistimiinne? Parantuiko leffankatselu nautinto? Soveltuuko musiikin kuunteluun hyvin? jne...

Tuota sarjaa, tai ainakin kaikkia tuon mallin edeltäjiä, on vaivannut kamala kohina. Eli siis kovemmalla äänenvoimakkuudella kuunneltaessa hiljaisissa kohdissa kuuluu armotonta kohinamökää joka suunnasta. Ugh, olen puhunut, joku muu jatkakoon.

Tuota sarjaa, tai ainakin kaikkia tuon mallin edeltäjiä, on vaivannut kamala kohina. Eli siis kovemmalla äänenvoimakkuudella kuunneltaessa hiljaisissa kohdissa kuuluu armotonta kohinamökää joka suunnasta. Ugh, olen puhunut, joku muu jatkakoon.

Suosittelen menemään dvdplaza.fi foorumeille. Sieltä löytyy tietotaitoa.

Itsellä soi Sonyn STR-DB798, ja on ihan kelpo niin musalle kuin leffoille, varsinkin n. 300 euron hintaiseksi.

Kannattaa tosiaan katsoa dvdplazasta. Itse ostin sieltä Marantzin sr5500 vahvistimen hintaan 400 euroa (ovh. 759). Ja on takuutakin 1,5 vuotta jäljellä!!! Eli Käytettynä saa paljon parempaa laatua!! Maksa 200-400 euroa käytetystä niin et joudu tyytymään kompromisseihin.

Verkkokauppa.com:

"..ProCaster AV-4330 Dolby Digital EX & DTS ES AV Receiver - 7.1-kanavan viritinvahvistin, 7x100W, 8 ohmia.
Laadukas ja monipuolisesti varusteltu digitaalinen kotiteatterivastaanotin. Tämä vahvistin tarjoaa eniten ominaisuuksia, liitäntämahdollisuuksia ja tehoa, hintaan mihin kilpailijat eivät pysty! Vahvistimessa on myös hyvin elegantti etupaneli alumiinista joka kruunaa kodin sisustuksen.

Itsenäinen DSP purku: Vahvistin purkaa tehokkaasti Dolby Digital 6.1 EX / DTS ES / Pro-logic II ja Dolby Digital / DTS -koodattua ääntä. THD = 0.5%. VFD kaksivärinäyttö. Vahvistimessa on kahdeksan äänilähteen valitsinta, neljä ennalta asetettua Surround-asetusta, radio-viritin (RDS) 30 muistipaikalla, ja erittäin helppokäyttöinen kaukosäädin jolla hallitset kaikkia vahvistimen toimintoja vaivatta.

Kattavat liitännät äänelle: Analogiset RCA, digitaaliset optiset & koaksaalit tulot, kuuden erillisen kanavan digitaalinen Line In, ja erillinen subwooferin lähtö.

Koko: 430(L)x376(S)x152(K)mm. Paino 10.8 kg.

Hifilehti 2/2005 Neljä tähteä! "Vastinetta joka sentille"!.."

itselläni on toi ja ihan kelpo vehje. En siis ole mikään hifisti, mutta hinta/laatu kohdillaan. 269.90 € (sis alv.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom