vahvistin 300e

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Tarvis ostaa vahvistin, oisko suosituksia? hinta 200-300e, 5.1 vois olla mutta alkuun tulis vain 2 kaiutinta +passiivi subi. Antakaapas ex Pertit vinkkejä...

Passivisubi:Ei hyvä. Et saa sillä hyvää lopputulosta. Aktiivi tai ei mitään. Kävele lähimpään Experttin/teknisiin/giganttiin, ja sano että tuommosen tarvii. Ja käytettynä tuolla voisi sada jo ihan laatupelejä. Huuto.netistä H/K, Yammua tms. muita varmaksi koettuja. Katos DVDplaza läpi, siellä saat enemmän neuvoja.

Passivisubi:Ei hyvä. Et saa sillä hyvää lopputulosta. Aktiivi tai ei mitään. Kävele lähimpään Experttin/teknisiin/giganttiin, ja sano että tuommosen tarvii. Ja käytettynä tuolla voisi sada jo ihan laatupelejä. Huuto.netistä H/K, Yammua tms. muita varmaksi koettuja. Katos DVDplaza läpi, siellä saat enemmän neuvoja.

Miksi? Perustele nyt ihmeessä ennekuin tredin alottaja laittaa passiivisubi kamat myyntiin...
Itelläkii peerlessin 12" passiivisubi käytössä niin kiinnostais tietää.

Miksi? Perustele nyt ihmeessä ennekuin tredin alottaja laittaa passiivisubi kamat myyntiin...
Itelläkii peerlessin 12" passiivisubi käytössä niin kiinnostais tietää.

To ta noin niin..

Millä sinä ohjaat tuota subia?? miten siinä on säädetty jakotaajuus.? Miten hoidat tasonsäädön?

What-Hifi ainakin diggailee onkyon tuotteista ja omastakin mielestä tuo pari vuotta ollut Onkyo tx-sr504 on pelittänyt ihan mainiosti. Tästä sen uudempi malli Onkyo 506, sopii vieläpä hintahaarukkaan ja ominaisuuksia on ihan kivasti mm. HDMI liitännät jne.

Viritinvahvarissa subi on kiinni rca piuhoilla (REC) kanavassa, sieltä lähtee piuhat behringer a500 vahvistimelle, ja sitten on vielä jakosuodin. Näillä saa säädettyä taajuudet ja tasot miten vaan haluaa.
Tietty tää on paljo monimutkasempi järjestely kuin jos olisi vain yksi piuha av-vahvistimesta subille ja siellä kaikki tarpeellinen. Ite päädyin tähän ratkasuun, koska näin subi on helppo ja halpa päivittää jos haluaa, eikä tilasta ole pulaa.

Joo tuo on kaikkea muuta kuin passiivi. Omasta mielestä kaikista paras ratkaisu. Mutta pitää muistaa että olen D.I.Y mies. LLT odottelee tallissa.....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ekakski, ihan turhia tollaset 5.1 jutut kantsis vaan iha perus 2.1 ja cambridge audion unelmavahvistin :haart: ja varmaan pitänee lisätä että olen siis tyttö ja musta se on vaan niin nätti et korjaa pienet puutteet äänentoistossa. Mut kuulemma ton hintaluokan aika ykkösvalintoja kuitenkin!

mut sit ihan siihen asiaan, kun tuskin mun suositustenkaan perusteella muutat mielesi,
niin sitä ajattelin vaan sanoa, et kantsii tutkii noit dvdplazaa ja hifimiaailmaa esim ku käytetyist löytyy aika usein aarteita. ja tietty noi iha hifiliikkeilki on niit käytettyjä myynnis. kun hifi ei kuitenkaan tosiaan vanhene ihan vuodessa tai parissa ja (toivon ainakin et) aika moni sellaset (semi)kalliit vehkeet ostanu ei vaan mätki niitä pitkin seiniä menemään et ne varmaan on jonkinmoisessa kunnossakin vaikka hetken aikaa ollukki käytös. ja sit tosiaan on näitä ihan kulta-aarteita et myydään viikon vanhoi pois ku ei vaimoke antanukkaa lupaa tuoda ruumisarkkuja olohuoneeseen, tarkoitan tällä siis paneelikaiuttimia, ja eiköhän joskus vahvistimienkin puolella tule samanlaisii vastaan.

Mitäs ProCasterin halppisvahvarin?

En ole hifisti ;) , joten mulla on tuollainen ja hyvin pelittää. Tietty toi ProCaster ei ole merkkinä mikään maailman paras ja kannattaakin kiertää kaukaa esimerkiksi ko. merkin DVD-soittimet. Ovat täysin käyttökelvottomia, mut toi vahvari on Ok tuohon hintahaarukkaan. On sitä joissain arvosteluissakin kovasti kehuttu..

click

tietty jos olisi rahaa "muutama" sata euroa enemmän, niin....

Mitäs ProCasterin halppisvahvarin?

En ole hifisti ;) , joten mulla on tuollainen ja hyvin pelittää. Tietty toi ProCaster ei ole merkkinä mikään maailman paras ja kannattaakin kiertää kaukaa esimerkiksi ko. merkin DVD-soittimet. Ovat täysin käyttökelvottomia, mut toi vahvari on Ok tuohon hintahaarukkaan. On sitä joissain arvosteluissakin kovasti kehuttu..

click

tietty jos olisi rahaa "muutama" sata euroa enemmän, niin....
Hei, mimmonen vahvari on ollut ?
Itsekkin olen ostamssa about 200-300e 5.1 vahvaria joululahjaksi.
Mikään über hifisti en ole :rock:
Mutta kumminkin semmoinen vahvari millä pötkisi 8v tästä ?
Kiitos :worship:

Hei, mimmonen vahvari on ollut ?
Itsekkin olen ostamssa about 200-300e 5.1 vahvaria joululahjaksi.
Mikään über hifisti en ole :rock:
Mutta kumminkin semmoinen vahvari millä pötkisi 8v tästä ?
Kiitos :worship:

Suoraan sanottuna en löydä oikein pahaa sanottavaa. No toi kaukosäädin on ehkä hieman "kuminen". Ollut mulla jo kolmisen vuotta ja hyvin on toiminut. Mul ei siis ole 5.1 -ääniä, vaan käytössä keskikajari, lattiakajarit ja subbari. Painotan, etten ole hifisti, mutta itse en erota äänenlaadussa eroja frendini monta sataa €:a kalliimpaan Onkyoniin. ProCaster on halpa ja hyvä vahvari. Kajarit vaikuttaa kuitenkin eniten äänenlaatuun.

Suositut

Back
Ylös Bottom