Kävin itsenäisyyspäivänä treenaamassa muulla salilla kuin omalla vakisalillani. Siinä treenin alussa tein dippejä telineessä (se teline, ei se painoilla varustettu avustettu laite). Olin toistojen jälkeen astumassa alas telineeltä kun se kippasi taaksepäin ja minä sen mukana
Olin järkyttynyt että teline ei ollut pultattu kiinni lattiaan :curs:
Kaaduin taaksepäin telineen päälle jossa säilytetään tankoa ja levypainoja, seurauksena ruhjeita ranteeseen, pari kuhmua päähän ja kovat tällit ranteeseen ja nilkkaan.
Parin sentin päässä mihin pää osui olisi ollut se tangon pää missä painolevyjä säilytetään!!!
Kun katselin sitten tarkemmin ympärilleni niin moni laite (ristikkäistalja, tankoteline penkissä) oli *yllätys yllätys* kiinnittämättä lattiaan Hengenvaarallista!!!
Juteltuani seuraavan päivänä salin pomon kanssa, niin salin turvallisuus on kuulemma terveysviranomaisten tarkastama ja hyväksymä.
Olinpa minä kömpelö :jahas:
Ei voi muuta sanoa kuin onni onnettomuudessa!
Olin järkyttynyt että teline ei ollut pultattu kiinni lattiaan :curs:
Kaaduin taaksepäin telineen päälle jossa säilytetään tankoa ja levypainoja, seurauksena ruhjeita ranteeseen, pari kuhmua päähän ja kovat tällit ranteeseen ja nilkkaan.
Parin sentin päässä mihin pää osui olisi ollut se tangon pää missä painolevyjä säilytetään!!!
Kun katselin sitten tarkemmin ympärilleni niin moni laite (ristikkäistalja, tankoteline penkissä) oli *yllätys yllätys* kiinnittämättä lattiaan Hengenvaarallista!!!
Juteltuani seuraavan päivänä salin pomon kanssa, niin salin turvallisuus on kuulemma terveysviranomaisten tarkastama ja hyväksymä.
Olinpa minä kömpelö :jahas:
Ei voi muuta sanoa kuin onni onnettomuudessa!