Vaahtoo...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jusushi
  • Aloitettu Aloitettu

Jusushi

V.I.P
Ku sekottaa juoman ni vaahtoo nii prkleesti...
eli saako sitä vaahtoamista vähennettyä?

Tyhmä kysymys mutta tulipa kysyttyä :p

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Evvk
Ku sekottaa juoman ni vaahtoo nii prkleesti...
eli saako sitä vaahtoamista vähennettyä?

Tyhmä kysymys mutta tulipa kysyttyä :p

Joo, kyllä on muakin vituttanu monta kertaa ku protskuja ravistelee niin on puol sheikkerii täynnä vaahtoa ja sit kun sitä alkaa juomaan niin se vitun pahanmakunen vaahto rupee valumaan ihan saatanan hitaaasti kurkusta alas. Jo ilman vaahtoakin juoma maistuu ihan vehkeelle niin eipä voi sanoa että olisi niitä päivän parhaita hetkiä tuo protskujuoman nauttiminen. Eli learn to live with foam...:hmmm:

Mä teen yleensä päivän juomat aamulla valmiiksi. Mä en ymmärrä miks salilla pitää olla 3kpl Tupperware purkkeja + sheikkeri joiden kans sit ährätään pukuhuoneessa. Protsku on paremman makuista kun se ehtii liueta kunnolla nesteeseen.

nojoo minun mielestä taas se protsku menee ihan HELVETIN pahan makuseks jos se mytiytyy siinä vedessä koko päivän. Mullon aina protsku(whey3), malto ja krea samassa sheikkerissä johon vaan lurautan veden treenin päätteeks.
btw. on muuten pirun hyvää toi whey3 mansikka :hmmm:

Joo salilla minäkin sheikkerin täytän, siinä on kaikki tarpeellinen samassa. Tuosta vaahtoamisesta: onko sitä sheikkeriä pakko runkuttaa kuin vetäis käteen? vaahtoaahan se vähemmästäkin! :D kun antaa juuri liueta ton proteiinin joku 15min, niin mun ei ainakaan tarvii ravistaa sitä kuin pesukone linkoamis vaiheessa.

Originally posted by metalman
nojoo minun mielestä taas se protsku menee ihan HELVETIN pahan makuseks jos se mytiytyy siinä vedessä koko päivän.

heh, 'mytiytyy'? :) Protskudrinkki taitaa olla melkonen unelmapaikka bakteerikannan kasvuun eli se on pakko pitää jääkaapissa joskaan sielläkään ei taida säilyä yli vuorokautta. Siis jos se mytiytyy ( ;) )jossain huoneenlämmössä parikin tuntia niin se on mytiytynyt juomakelvottomaksi.

Originally posted by gnut
Mulle tulee niistä protskupaakuista mieleen sperm.. taino ei mitää :p :D

Onko sun sperma jotenki paakkuista? ei saatana, miten pitkään annat sen aina Mytiytyä palleissas?!? :p

Ei muuten mene protsku pilalle vaikka se mytiytyy päivän jääkaapissa, maku vaan paranee.

Whey3 ei vaahtoa läheskään niin paljon kuin Whey+. Ero on todella merkittävä, vaikka muut aineosat palautusjuomassa on samat. Mutta voi sen vaahdonkin juoda, vaikka vähän etovaa onkin. En käytä shakeria, vaan ihan normaalia juomapulloa, jossa sekoittuu ihan tarpeeksi hyvin, ei jää paakkuja.

höö.. miten tää toimii.. (?)
no sama se. Jos tekkeepi maitoon drinksut niin rasvatonmaito vaahtoo kaikkeista eniten, kevytmaito vähän vähemmän jne.
mut onko tuo loppupeleissä sitten niin paha juttu, vaikka vähän vaahtoaakin -> olutkin vaahtoaa.. ? :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom