SUPERCARB 1kg -40%

Vaaaanha kuva meikäläisestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Kuvalla ikää jotain 33v luulisin, isäni ottama.
Ja lol, mie en oo tuo hämähäkkimies asuinen tuossa. Ja miksi postasin... vanhat kuvat on jotenkin jänskän näköisiä..

edit: vanha scannaus, pitää ottaa uudelleen joskus..

Liitteet

• boys_big.webp
    boys_big.webp
    139,1 KB · Katsottu: 175
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tossa on kyllä hyviä ilmeitä. Nykyajan lapsista on vaikeampi ottaa valokuvaa, kun ne ovat melkein kaikki tutustuneet digikuvaukseen ja tietävät mikä kamera on. Esim. 4-vuotias veljenpoikani, josta sain nuorempana hyviä kuvia, ei enää ole kuvattaessa luonnollinen. Viimeksi, kun koetin kuvata häntä filmijärkkärilläni, hän nappasi kameran kädestäni, katsoi ihmetellen kameran taakse ja ihmetteli missä kuva on. Selitin, että kuvan näkee sitten kun olen vedostanut sen ja pikkukaveria päivien odotus ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Varmaan pitäisi matkustaa jonnekin kehitysmaahan, että saisi hyviä lapsikuvia.

Mua himottais tehdä lapsista semmoinen viiden kuvan setti. Pitäisi vain päästä sairaalaaloihin ottamaan sairaista pikkulapsista kuvia. Ne herättäisivät syvää myötätuntoa ja ehkä ihmisissä auttamisen haluakin. Itse sijoitin Mike´s mediasta lasten sairaaloille rahaa pari kuukautta sitten. Kuvasarjan nimeksi voisi laittaa vaikka "Elämä".

En vain ole varma pääseekö sairaaloihin edes kuvaamaan, vaatisi varmaan jonkun spesiaalihakemuksen.

Voi että, kun tollasista kuvista tulee 30 kybän kriisiä kärsivälle mukava mieli. Tuo oli aikaa kun mihinkään ei ollut kiire, mutta joka paikkaan silti juostiin. Oli se elämää :). Noissa kuvissa on tosiaan fiilistä.

Tossumuoti näyttää kulkeneen kulkeneen täyden ympyrän kolmen kymmenen vuoden aikana.:) Hieno ja tunnelmainen kuva, aiheuttaa muistoja ja haikailua..

Itse onnistuin reissussa ottamaan oheisen kuvan. Teemasta oli useampikin mutta pikkaisen tärähtivät prkl.
-edit. kuvaa on ainoastaan pienennetty. Alkuperäistä voisi ehkä pikkuisen shopata

Liitteet

• tyttö.webp
    tyttö.webp
    36,8 KB · Katsottu: 165
On kyllä suloinen kuva. :haart: Söpöt kengät pojilla!

Back
Ylös Bottom