GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vaa`alle noustessaan hän kauhistui !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Elikkäs, olen reenaillut säännöllisesti n. 2vuotta, 3-4 kertaa salitreeni viikossa ja aerobinen 2-4 kertaa, menee joskus viikko tai pari että ei ollenkaan lenkkejä...Viimeksi kävin vaa`alla reilu vuosi sitten ja silloin vaaka näytti 60kg...Koska lihasmassan hankinta oli päätavoite ja ruveta syömään oikein ja riittävästi, heitin vaa`an varastoon pölyttymään...Tänään kävin puntarissa sitten melkein 2vuoden tauon jälkeen ja meinasin lentää selälleni; vaaka näytti 69,5kg :eek: !!! Voi helvata!! onko tämä siis normaalia vai onko sitä kelen fläsää tullut noin paljon??!! Itsellä oikeastaan timmimpi olo kuin silloin 2 vuotta sitten kevyempänä mutta tuon puntarilla käynnin jälkeen nyt tuntee itsensä norsuksi :itku: Lihasta on toki tullut mutta tuntuu vain niin uskomattomalta tuo paino...huh huh! Kertokee kokeneemmat mimmit kokemuksia ja tosi asioita, kiitos! :)

Aivan, ei kai sillä sillä tavalla merkitystä olekaan...Ei olisi pitänyt mennä ollenkaan puntariin......Tuntuu vain niin uskomattomalta että se paino noin paljon on noussut!diettaamaan ei huvittaisi ruveta kun lihat katoaa sitten samalla :(

Miks pitäis diettaa jos olo on timmimpi kun ennen?

Joop, sitä samaa mitä edellisetkin. Vaaka on nii'iin turha kapistus, varsinkin immeiselle joka käy tosissaan reenaamas. Se vaaka kun kertoo vaan lukuja, ei mitään siitä mistä se x luku koostuu. Eli olo timmimpi, todennäköisesti on piffiä tullut. Varmasti vähän läsääkin, mut suurella todennäköisuudellä se pienempi osuus.

Mittanauha kehiin jos haluaa vakuutella itteensä viä. Nii ja hei! läskiä ei voi jännittää :D. Joten kokeile jännitellä lihaksia ja pullistella peilin eessä ni etköhän vakuutu itekin asiasta....

Vaik kyl mä toisaalta ymmärrän ton järkytyksen, jos ei oo kokenut että ite ois mitenkään järkyttävästi kasvanut (tosin harva lihastsa haluava ajattelee et "kappas nyt on tullut paljon lihaa" vaan yleensä sitä vähätellään.. mikä sinänsä ei kyl tähän liity mut kuitenkin, totesin vaan) et painolukema on noinkin iso. Mutta tosiaan lihas painaa enemmän kun se läski.Ajatukseen painavammasta minästä ei ehkä oo se kaikkein mukavin ajatella - kun se läskiajatus on ni helposti mieles.Sit pitää vaan itteensä muistutella faktoista.

Taas tätä. :jahas:

Samaa mieltä oon kun edellä olevat...Mittanauha kertoo paremmin, mutta silläkään ei oo niin väliä jos olo on hyvä!

Pitänee vielä jatkaa. Ilmeisesti siun olo ei kuitenkaan ole kovin hyvä, mitä nyt noita aiempia postauksias ja siun alottamia threadeja lukee...Lukaseppa ne itekin läpi ja mieti hetki mitä haluat.

ok

Juuh, tiedän kyllä mitä olen kirjoittanut ja luinpa ne vielä kerran uudestaankin...Kirjoitukseni kertoo, että monien muiden tavoin välillä on "epävarmuuksien" kausia jolloin mikään ei tunnu hyvältä tai että mikään ei onnistu ja välillä taas on niitä aikoja että huomaa selvät muutokset itsessään niin fyysisesti kuin henkisesti! Eikös tämä foorumi ole sitäkin varten että kun kokee tarpeelliseksi niin voi muita mimmejä huudella apuun antamaan neuvoja tai vahvistamaan omia ajatuksia? Tiedän kyllä mitä haluan, mutta saa sitä silti olla ristiriitaisia ajatuksia matkan varrella, vaiko eikö?! :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Saa toki! Samahan se on myös itselläni joskus....Sen takia myös itse lueskelen, mitä oon millonkin kirjotellu, jotta voi paremmin miettiä mitä sitä oikein haluaa. :)

Mä lopetin vaa'assa käymisen monta vuotta sitten. Aloin luottamaan siihen mitä näin peilistä ja miten vaatteet mahtuivat päälle. Nyt kuitenkin kun selkeästi on tapahtunut painon lisäystä olen alkanut käymään viikottain vaa'assa. Ja voin kertoa, että vituttaa joka kerran kun siihen astuu.
Numeroita se vain on, eikä sitä pitäisi niin tuijottaa. Mutta jo ajatus, että painan saman verran (tai enemmänkin!!) kun moni mies, korpeaa.

Olen jättiläinen. Sotanorsu.

Vaaka on sillätavalla hölmö, että yksittäinen punnitus ei vielä paljoa kerro. Itsellä vaihtelee helpolla jo ihan muutaman päivän aikana pari kg suuntaan ja toiseen, riippuen kuukauden kierrosta tai muuten elämäntilanteesta.

Jos haluaa vaa'alla välttämättä rampata, kannattaa seurata aamupainoa kerran-pari viikossa samoina päivinä ja seurata trendiä kuukausien kuluessa, ei edes viikottain.

Joo, rimpuloitahan ne on. _Mun mielestä_ kyllä jokaisen miehen pitäisi käydä salilla treenaamassa, spagettikädet miehellä on jotain kammottavaa :eek:
Mutta tuo sotanorsufiilis jotenkin pahenee pahenemistaan, varsinkin kun on sinkku. Yritäppä löytää joku roteva ja _vapaa_ mies....

Juu kyllä se niin on ^^^^^:) Hontelot ja ohkaiset miehet on epämiellyttävää katseltavaa....Itsellä punttaava mies, lihasta sopivasti ja pieni vatsakin saa olla :rolleyes: On se vaan ihanata kun se halaa rutistaa isoilla käsillä :haart: heh...juu, taas vähä :offtopic: tähä väliin :D

Hyväkroppainen ja paljon liikuntaa harrastava ystäväni valitti että hän joskus melkein kauhistui kun baarissa joku mies tuli hakemaan tanssimaan ja sillä miehellä oli kapeammat reidet kuin hänellä, siis reisilihakset. "Lohdutin" ystävääni että niin, sulla ON ne lihakset toisin kuin sillä miehellä. Tämmönen sivuhuomautus tähän aiheeseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom