Väsynyt käsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gym_92
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oikeassa kädessäni on jo vuoden jatkunut krooninen väsymystila. Alkoi salilla, luulen, että säännöllisen kovan hauiksen rasituksen seurauksena. Väsymys on olkapäässä ja hauiksessa lähes jokapuolella. Jos joku kohta missä eniten tuntuu mainittakoon, niin etuolkapää ja hauis (ehkä enemmän ylhäältä/sisäpuolelta). En ole tosiaan tammikuun jälkeen salilla käynyt ja vaiva ei ole yhtään paremmaksi tullut.

-Ei ole tulehdusta.
-Röntegissä ja ultrassa ei näy mitään.
-Fyssari ajatteli, että siellä on joku verisuoni/hermo puristuksissa. Laittoi minut sitten tekemään kolmea kuminauhaliikettä joista ei valitettavasti ole apua tullut.

Sen lisäksi, että en voi käydä salilla oikeastaan eniten harmittaa, että vaiva haittaa paljon arkielämää koska väsymys tuntuu koko ajan mitä ikinä teenkin, tai en edes tee. Käytössä väsymys pahenee.

Sinäänsä ei mukava kun olen tottunut urheilemaan joka päivä ja juoksulenkkikin on epämukavaa käden kanssa saati sitten mikään muu urheilu.

Onko jollain ollut samankaltaisia oireita? Tai muita heittoja mikä siellä voisi olla?

Kävin tämän alueen yhdellä suomen parhaimmista asiantuntijoista. Hän aikansa tutkittuaan totesi, että ei ole TOS-syndrooma, koska väsymys tuntuu koko ajan, eikä vain yläasennoissa.

Kuulemma voidaan yrittää vielä ENMG hermoratatutkimusta. Kysyin vielä, että entä jos tutkimuksesta ei löydy mitään onko sitten enää ideoita mikä minulla voisi olla. Ei kuulemma ole ideoita. Toivon sydämeni pohjasta, että ENMG tutkimuksesta löytyy jotain. Jos ei löydy, niin en keksi kuka lääkäri minua osaisi auttaa. Onko tosissaan olemassa vielä sellaisia vaivoja, joihin ei löydetä ratkaisuja. Noh toivottavasti löytyy tutkimuksesta jotain, koska ideat alkavat käymään vähiin.

Eipä kuulosta hyvältä.. Tosin mulla on joskus oikeessa kädessä samanlaista vikaa mutta vaan salilla kun vapailla painoilla nostelee menemään niin ei välttämättä käsi nouse ylös ja jos nousee, niin pitää olla toisessa kädessä vähintään 2 kiloa pienempi paino. Toivottavasti tohon sun ongelmaan joku selitys löytyy!

Latest posts

Back
Ylös Bottom