Väriä pintaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nate
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tämä on nyt vähän tällainen Ellit-aihe, mutta kun täällä nyt kuitenkin on niitä kisoissa kävijöitäkin, joilta ehkä voisi saada vinkkejä...

Eli: Näyttää siltä että minun kesäni kuluu suurimmaksi osaksi sisätiloissa. Olisi kiva silti edes näyttää siltä ettei aurinko ole täysin outo valoilmiö taivaalla. Olen vaalea, punatukkainen, enkä rusketu kovin helposti. Varsinkin jalat polvista alaspäin ovat iki-valkoiset, eivät rusketu oikeastaan ollenkaan. Itseruskettavia olen käyttänytkin, mutta niiden lisäksi voisin harkita vetäiseväni myös jotain väriä pintaan. Vaaleuden lisäksi kun jalat ovat sellaiset, että siniset suonet paistavat ja mustelmia tulee pelkästä ajatuksen voimasta...:rolleyes:

Vinkkejä siis kaivattaisiin että voisin näyttää sporttiselta, terveeltä, ruskettuneelta ja ahavoituneelta :D

Mitkä ovat parhaita itseruskettavia? Onko olemassa jotain peittäviä mutta ei-liian-ruskeita värejä, jotka eivät sottaa? Muita vinkkejä?

Nimim. Kalkkilaivan kapteeni :cool:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itseruskettavista olen kokeillut halpoja Yves Rocher tuotteita kuin myös sitten kalliimpia merkkituotteita - lopputulos sama! Eli kun käytän itseruskettavia, ostan Rocherilta edullisesti....

Kisavärejä en suosittelisi (Pro Tan ja nyttemmin kielletty Dream Tan - juuri sottaavuutensa vuoksi) "kotikäyttöön": sisältävät alkoholia ja siis kuivattavat ihoa, joudutaan "maalaamaan" päälle (ei miellyttävä toimenpide) eivätkä kestä kovin montaa pesua muuttumatta seeprakuvioisiksi - lisäksi siis tosiaan sottaavat. Toisekseen, mitenkähän mahtavat reagoida auringonvalossa?

Oletko kokeillut solariumia? Tosin, punatukkainen/vaaleahipiäinen ystävättäreni kokeili: laihoin tuloksin. Ei ruskettunut yhtään, ja jos otti useamman kerran solkkua, alkoi punoittaa/palaa.

En nyt kyllä itse keksi muita konsteja sinulle neuvoa kuin itseruskettavat - jospa muut punttimimmit tietävät muitakin?

Liitetään tämä kymysys nyt tähän vanhaan ketjuun... Löytyykö punttimimmien joukosta rusketussuihkua (siis sitä koppihoitoa) testanneita ja mitä tykkäsitte? Toimiko, onko tulos tasainen ja mitä kantsii ottaa huomioon koppiin mentäessä? Löysät vaatteet päälle? Kö? Ja miten kauan sen aineen kuivuminen kestää? Sottaako? Onko näitä missä päin suomea tarjolla? Hintaluokka? Tänks. Isot pilleet tulossa ja pitää olla tällingissä ja rusketus olis kova juttu... :D

Itse en oo kokeillu, mutta kaveri kävi laivalla (Silja Opera) tollases värisuihkussa..
Tuli tasainen väri, mutta hinta oli aika kova, muistaakseni -20e+...

Juu, kyllä mä hakua käytin, sillä tää onkin liitetty vanhaan thrediin... En vaan löytänyt mitään rusketussuihkuista (pidetään ne itselevitettävät nyt erillään, niitä on koetettu jo) joten päättelin että ehkä täällä ei ole vielä juttua niistä? Eli jos jollain on kokemusta niin olkeepas ystävällisiä ja jakakaa kokemus kanssani. Tai ehkä mä toimin koekaniinina ja kertoilen sitten onko se yhtään parempi ratkaisu kuin itsevoitelu. ;)

tossa Merzin hakemassa linkissä oli kyllä keskusteluu myös rusketussuikusta... jos luit sen keskustelun?
mutta mulle jäi kyllä vähän epäselväksi maksaako toi suihkukoppikin 40e, vai pelkästään noi kosmetologien tekemät suihkutukset...?

Katos pirhanaa! Niin olikin!!! :) Tattista, mä menen kans sinne koppiin värjäytymään... :D (Jos vaan löydän jostain sellaisen...) Ja kyllä muu juhlaväki sananmukaisesti kalpenee mun rinnalla. :hyper:

Olin rusketussuihkussa viime syksynä valmistautuessani isoihin pirskeisiin. Hinta muistaakseni n. 20€. Kävin ruskettumassa bileitä edellisenä päivänä. Vaikka kuorin ihon huolellisesti ennen rusketukseen menoa, tuli olkapäihin vaaleita "karttaläiskiä" heti ensimmäisen suihkun yhteydessä (kävin suihkussa vasta bileaamuna, eli vajaa vrk ruskettumisen jälkeen). Niitä sitten yritin paikkailla itseruskettavilla, turhaan... Seuraavien päivien kuluessa rusketus kului ensimmäisenä niistä kohdista, joihin vaatteet hankaa eli rintsikoiden kohdalta ym. Tottakai kierroksessa oli myös uusi kundi, jolle sitten selittelin, että "ei mulla siis oikeesti oo mitään ihottumaa, mutku kävin ruiskurusketuksessa..." Iho oli tosiaan aika sairaan näköinen. Mun mielipide on, että jos on TOSI siistit bileet tulossa niin ok, muutoin aika kallista touhua.

Itse käytän pääasiassa juuri näitä suihkuja, kun en itse jaksa millään läträillä. Lopputulos on aina ollut todella tasainen ja hieno rusketus, kopin/aineen merkistä riippuen on kestänyt neljästä kymmeneen päivään. Kerran tosin napaan meni mönjää paljon enkä sitä itse huomannut, napa näytti aika ruskealta. Se iho navassa on sellaista mitäliepoimuista, niin sen sai helposti rapsuteltua sitten irti.
Kannatan, kunhan muistaa ettei käytä valkoisia kuteita samana päivänä kun menee sinne kopperoon, ja suojaa suojavoiteella (sitä on siellä reilusti) kaikki sormenpäät, kämmenet, varpaanpäät ja jalkapohjat. Joskus myös kyynärpäät ja polvet, jos on kuivaa ihoa. Hoidon jälkeen on hyvä "niistää" nenä, kun muuten saattaa kuulemma jäädä sierainten ympärille ruskeata, mikä ei salettiin näytä mitenkään haluttavalta. :D Suihkun jälkeen on aina neuvottu samantien kuivaamaan itsensä pyyhkeellä läpikotaisin, eikä mitenkään varovasti, niin lopputulos on tasainen. Hyvää jälkeä tulee!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen lähdössä intiaan ja ajattelin myös kerryttää jo etukäteen hieman rusketustani. Mä oon käyny solkussa ja sitä ennen käyttänyt rusketusta esitävää rasvaa Australian Gold, olen myös nyt syönyt "aurinkokapseleita" joita saa luontaistuotekaupoista aika edulliseen hintaan, jotka takavat tasaisen rusketukset ja hieman estävät palamista niin herkästi.

Suosittelen ainakin niitä kapseleita, ihan suomen kesääkin ajatellen, aurinko tarttuu paremmin pintaan ja hinta tosiaan ei ollut mahdoton, 50 kapselia oli 10euroo ja yks päivässä, joten olen joskus tuhlanut turhempaankin :)

Ja edelleen yritän muistaa että se mun solkkurusketus ei estä mua palamasta... rapuna kotiin!

Zone-sarja -42%
Tein viikonloppuna löydön!
Porkkanaöljy, myydään pienen pienessä pullossa (reformi), tosi kiva kasvoille, saa tervettä väriä.
Ohjeeksi sain pestä kasvot, jonka jälkeen kosteisiin kasvoihin levitetään muutama tippa porkkanaöljyä ja hierotaan kasvoihin veden kanssa. Terveen väriset posket ja mukava tunne kasvoilla etenkin näin pakkasilla.

Dessa sanoi:
Tein viikonloppuna löydön!
Porkkanaöljy, myydään pienen pienessä pullossa (reformi), tosi kiva kasvoille, saa tervettä väriä.
Ohjeeksi sain pestä kasvot, jonka jälkeen kosteisiin kasvoihin levitetään muutama tippa porkkanaöljyä ja hierotaan kasvoihin veden kanssa. Terveen väriset posket ja mukava tunne kasvoilla etenkin näin pakkasilla.
Tollasesta en olekaan aiemmin kuullut. Pitänee etsiä jostain tollasta ja kokeilla! Keväthankia ja -aurinkoa odotellessa olis kiva saada vähän päivetystä kasvoille. Solkkuunkin vois tietty mennä, kunhan kehtais sinne raahautua.. Laiska, minäkö? :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom