Vähän statiikkaa kesä-heinäkuulta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Eli tarkastelussa kesä-heinäkuu 2004. Verrokkina vierailuille voimme pitää 2002 kesäkuuta, jolloin oli vierailuja 25 000, tosin se laskuri laski 15 minuutin mukaan, eli hieman vähemmän todellinen luku.

Vierailut kesäkuussa - 194 075
Vierailut heinäkuussa - 202 664

Siirtomäärä kesäkuu - 186Gt
Siirtomäärä heinäkuu - 179Gt

Rekisteröintejä kesä-heinäkuussa 1021
Viestejä kesä-heinäkuussa 46 000

Marraskuusta lähtien pakkiksen piuhaa pitkin on matkannut noin 1,5 terabittiä tietoa.

Mike sanoi:
Viestejä kesä-heinäkuussa 46 000

No ei oo ihme että täällä kuluu tunti poikineen kun tätä kahlaa läpi, varsinkin jos menojen takia ei pääse päivittäin käymään! :D

Timba79 sanoi:
No ei oo ihme että täällä kuluu tunti poikineen kun tätä kahlaa läpi, varsinkin jos menojen takia ei pääse päivittäin käymään! :D

Niimpä, pakkis kuuluu päivään jokaiseen. Jos vaan jonkun 3-4 päivää on poissa niin saa varata 3 tuntia että saa käytyä uudet viestit läpi. Sitten kun viellä sattuu joku legendaarinen väittely threadi niin on hauskaa.

japa sanoi:
Niimpä, pakkis kuuluu päivään jokaiseen. Jos vaan jonkun 3-4 päivää on poissa niin saa varata 3 tuntia että saa käytyä uudet viestit läpi. Sitten kun viellä sattuu joku legendaarinen väittely threadi niin on hauskaa.

Mulla saattaa mennä toi 3 tuntia hyvinkin ilman että olen ees yleisellä ehtinyt käymään. Siellä voi todellakin mennä yhden ketjun lukemiseen pitkäkin aika jos on 3-4 päivää taukoa ollut.

Mulla menee ihan liikaa nykyään pakkiksella aikaa mutta minkä sille voi kun aina löytyy mielenkiintoista luettavaa ja koko ajan oppii uusia asioita niin ravintopuolesta kuin treenistäkin :love:

Back
Ylös Bottom