GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vähäinen määrä kreatiinia turvottaa???

Voiko siis olla totta? Ostin palautusjuomaksi Muscle+:aa joka sisältää kreatiinia 5g/100g. Nautin palautusjuomassa jauhetta 1dl verran (en punninnut paljon painaa) eli kovinkaan paljoa ei kreatiinia kokonaisuudessaan tule, mutta kun aloin tuota juomaan niin on jatkuva turvotus päällä ja sen myötä paino noussut todella lyhyessä ajassa parisen kiloa.
Ruokailutavoissa ei ole tapahtunut muutoksia, ehkä jopa puhtaampaa ruokaa kuin ennen. Mitäs siskot tuumaatte asiasta, voiko noin vähäinen määrä kreatiinia turvotta tällä tavalla? :eek:

Mä ainakin epäilen, että taustalla ois muutakin syytä. Itellä paino nousee yleensä vaan kilon verran, vaikka tankkaankin parina eka päivänä 4 x 5g, ja sit otan sen 5 g/pvä. Eikä se painonnousu edes ihmeemmin turvotuksena näy.

Tosin kaveri sanoi, että krea ei nostais painoa, jos ei lisää veden juontia. Ite juon normaalistikin sen verran paljon päivässä, että en oo sitä kyllä sit kreatiinia käyttäessäni lisänny enempää.

Paino on tosiaan noussut alle kahdessa viikossa 2kg ja armotonta turvotusta, alkaa jo kengätkin kiristää...
Lieneekö syy sitten ehkäisyrenkaassa, mutta kun sitäkin on jo kolmas menossa ja nyt vasta tämä äkillinen kilojen kertyminen. Well, who knows..
Alkaa meinaan ahistaa :itku:

Mä en oo kyl huomannu kreatiinissa tommosia juttuja. Isommat 20 g tankkaukset voi hetkellisesti nostaa painoa mutta ainakin mulla noi tankkaukset on ajoittunut ennen jalkatreeniä ja jalkatreenin jälkeen paino on aina kilon pari kohollaan riippuen kuinka paljon koivet "turpoo". Ja sitten housut kiristää...

Nuo turvotukset on kuitenkin aika henk. koht. juttuja. Mulla esim. turpoo vatta jos syön omenaa vaikka mitään allergiaa ei olekaan. Tulee "omenapöhö". Toisilla turpoo maitotuotteista. Joku säilöntäainekin voi olla syynä.

She Devil sanoi:
Paino on tosiaan noussut alle kahdessa viikossa 2kg ja armotonta turvotusta, alkaa jo kengätkin kiristää...
Lieneekö syy sitten ehkäisyrenkaassa, mutta kun sitäkin on jo kolmas menossa ja nyt vasta tämä äkillinen kilojen kertyminen. Well, who knows..
Alkaa meinaan ahistaa :itku:

Epäilisin, että rengas mitään turvottaa.. ymmärtääkseni monille sopii huomattavasti paremmin kuin pillerit. Ja varmaan olis jo aiemmin näkynyt ne vaikutukset.

En minäkään kyllä usko, että se tuosta Nuvaringistä johtuu.
Toivotaan, että tämä on joku tilapäinen aineenvaihdunnallinen häiriö.
Tokihan sitä joskus on turvoksissa, mutta tätä on jatkunut jo kaksi viikkoa ilman mitään selvää tekijää :evil:

Mä olen kyllä huomannut palautusjuomassa olevan kreatiinin turvottavan, ei kuitenkaan samassa suhteessa, kun isommilla määrillä. Talvella otin "kuurin" isommalla kreatiini annoksella ja paino nousi 4 kiloa.

Silti käytän kreatiinia, koska olen todellakin huomannut sen tehon!! Kun olen pitänyt treeni+kreatiinitaukoa paino tippuu ja olo on hoikempi. Eli osa turvotuksesta on varmaan myös Ironbutin kirjoittamaa normaalia lihasturvotusta treenaamisen jälkeen. En kuitenkaan havittele "hoikkaa" vartta vaan lihaksia, jos niitä vaikka joskus saiskin..... :)

Suositut

Back
Ylös Bottom