Uutta Stratovariusta!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gunner
  • Aloitettu Aloitettu
Voi saatanan saatana! En voi sanoin kuvailla kuinka hyvältä nuo clipit kuulostaa korviini. Kiitos gunner! :worship: x 1000

Älytöntä paskaa. Vaikka pidän aiempia levyjä totaalisena ulosteena, tämä on kaksinverroin huonompaa.

Rauha pojat, tämä on vain mielipide.

Juu ei.
Muutama vuos sitten kuuntelin kovasti Stratoa ja kuuntelen edelleen ihan mielelläni vanhempaa tuotantoa mutta tää uudempi ei nyt oikein oo iskenyt.

Pari hyvää, pari huonoa, yksi siltä väliltä. Eli ihan normaali tasoa... Maniac Dancessa Kotipelto lauloi muuten pikkuisen räkäisesti ja vittumaisesti, oli ihan uutta. Ainakin Stratovariuksen levyillä kuultuna.

Ehdin hakea koko levyn promoversion jo aiemmin dc:ltä, ja täytyy sanoa että olin kyllä pettynyt...Huomaa että rauhaa hierovissa saunailloissa on päätetty antaa sävellysvastuuta muillekin. Tässä tulos :down:

Vaikka se nyt olisikin muotia haukkua Stratoa, niin kyllä tuo matsku kuulostaa meikäläisen korvaan hyvältä. Äänimaailma on mennyt hitusen raskaampaan suuntaan ja uudistumista tapahtunut, vaikka hieman massiivisempaa äänimaailmaa tuohon kaipaisinkin.

Kyllä mä tuon levyn hommaan heti kun se ilmestyy.

-edit. Bueno, kun lopetat pään hakkaamisen seinään, niin kerro, mitä olisit odottanut minuutin mittaisilta promopätkiltä, että olisit tyytyväinen?

Pakko sanoa, että hyvältähän nuo kuulostavat! Pitää ehdottomasti hankkia tuo levy kunhan ilmestyy.

rafael30 sanoi:
Vaikka se nyt olisikin muotia haukkua Stratoa, niin kyllä tuo matsku kuulostaa meikäläisen korvaan hyvältä. Äänimaailma on mennyt hitusen raskaampaan suuntaan ja uudistumista tapahtunut, vaikka hieman massiivisempaa äänimaailmaa tuohon kaipaisinkin.

Kyllä mä tuon levyn hommaan heti kun se ilmestyy.

-edit. Bueno, kun lopetat pään hakkaamisen seinään, niin kerro, mitä olisit odottanut minuutin mittaisilta promopätkiltä, että olisit tyytyväinen?

Siinä on menty parempaan suuntaan et meno on rokkaavampaa mutta sitten... :curs: missä ne stratomaiset menevät kertosäkeet??? ei yhtään sellasta kohtaa löytyny mutta paha tosiaan sanoo kun ei ole kuullut kokonaisia kappaleita. Nämä kuullut pätkät eivät sytyttäny mutta annan lopullisen arvion kun olen kuullut kaikki kannesta kravattiin.
mutta ensireaktio :curs: :wall: Piste

EDIT-> ja olisin odottanut huippukohtia jotka pakottasivat levyn hankkimiseen.

Mr.Bueno sanoi:
Siinä on menty parempaan suuntaan et meno on rokkaavampaa mutta sitten... :curs: missä ne stratomaiset menevät kertosäkeet???

Imperiumissa (tms) oli ennakkoarvostelu, ja siinä kanssa kaivattiin noita huippukohtia, kuulemma ainoastaan muutamassa kappaleessa tällaista päästään kuulemaan. No, kohtahan toi promo ois kuultavissa, katotaan sitten uudestaan.

Mike sanoi:
Dreamspace on Stratoa, muut on höttöä.

:anssi:
-edit. Dreamspace ja sitä aiemmat tekeleet on kämäsiä paskoja, samoin tosin Destinyn jälkeen ilmestyneet tekeleet. Toivoisin tämän albumin vievän hommaa takaisin raiteilleen.

Oon kuullut ton promoversion (kokonaiset kappaleet, en tiiä kuinka lähellä lopullisia) ja täytyy sanoa että kyllä iskee. Suurin osa kappaleista on sen tyylisiä, että jos ei tietäisi niin luulisi Kotipellon soolotuotannoksi. Itseeni eniten kolahtaa "Gypsy in me", "fight!" ja "the land of ice and snow". Toi paljon esillä ollut Hitler-kappale (Götterdammerung [Zenith of Power]) ei ainakaan itseeni pahemmin iskenyt.

rafael30 sanoi:
Imperiumissa (tms) oli ennakkoarvostelu, ja siinä kanssa kaivattiin noita huippukohtia, kuulemma ainoastaan muutamassa kappaleessa tällaista päästään kuulemaan. No, kohtahan toi promo ois kuultavissa, katotaan sitten uudestaan.

Harmi sinänsä jos menevät kämmäämään tämän levyn. Tästä uudesta tyylistä voisi saada vaikka mitä jos edes olis otettu mukaan ne straton parhaat puolet. Kotipellon lauluakin vois arvostella eräällä tapaa eleettomäks koska ainakin itteeni uppoaa enemmän Marco Hietala(Nigthwish, Tarot) tyylinen laulanto joka ei niin taidokasta ole mutta paljon munakkaampaa :rock: Eikä nuissa promoklipeissä olleet kähistelyt kyllä uponneet yhtään. Paljon hyvää mutta enemmän huonoa uudessa stratossa :( Toivotaan että uudelta levyltä löytyy edes jotain meneviä biisejä(mikä ei tarkoita armotonta tuplabasari showta).

Ei vittu! Nyt kyllä mennään vähän mettään ainakin mun mielestä.
Jotenkin väkinäistä tuo Kotipellon laulaminenkin. Maniac dance kuulosti kyllä aivan vitun paskalta btw.

Mitä vittua? Hirveetä kuraa melkein koko levy. Tuo Maniac dance levyn ekana biisinä on kyllä aika ässä. Levyn paskin biisi. :D Kakkos biisin aikana ehdin jo innostua, että uusi tyyli oli hyvä idea.. not! Loput on aikamoista kökköä. Tuo Fight!!! on ainut nopea biisi ja siinä on tarttuva kertosäe, kuten straton biiseissä yleensä oli.
Jos seuraava levy on yhtä paska niin olen kyllä henk.kohtasesti valmis kuoppaamaan straton.

Rock-ooppera

Yhtyeen sisällä sekoilut ilmeisesti jatkuu. Kaikkitietävällä suomikaksnelosella, ja myös Imperiumin keskusteluissa on ollut juttua, että Kainulainen on lähtenyt lätkimään. Jotain linkkiäkin oli tarjolla, mutta enpä saanut auki.

Tän päivän Ilta-Sanomissa oli juttu Tolkin säveltämästä Rock-oopperasta, Kiskeä pyydetty päärooliin laulupuolelle. Saa nähdä mitä tulee. Toivottavasti ei mene ihan Avantasian apinoinniksi.

Back
Ylös Bottom