Uutta BB:tä

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Sport-Heavy

Team Sport-Heavy
Käykääs mimmit katsomassa uutta BB:tä. Osa jäi vielä tulematta, mutta osa tuli jo. Sieltä löytyy stringejä, toppeja ja AIVAN IHQ huppari naisille. Tosi laadukas ja hyvä.

JA täytyy antaa naisille pikku "eri-vapaus":
Loput BB:n vanhaa mallistoa olevat tuotteet - 10% suoraan, yli 150 euron tilauksesta 15%. KOSKEE MYÖS JO ALENNETTUJA HINTOJA!!!!

Mainitse asiakkaan kommentit kohdassa olevasi punttimimmi se-ja-se.

Tarjous voimassa tämän viikon eli 15.1.2006 asti.

Tietoa löytyy ememmän Sport-Heavyn omalta osiolta.

Tilaamaan tytöt tilaamaan :D

Ansku

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Törkeen hyvännäköinen tuo uusi huppari! Missähän mun sugardaddy on, jokohan tässä alkais pyytelee vaikka.. hmm.. uuden vuoden lahjoja? :lol2:

Zone-sarja -42%
Makee tuo uusi huppari!

Kuinkahan kauan mun ostoslakko pitää... Menin nimittäin tekemään itseni kanssa säästösopimuksen, on tullut shoppailtua varmaan vähän liikaa viime aikoina... :nolo:

MerZi sanoi:
Makee tuo uusi huppari!

Kuinkahan kauan mun ostoslakko pitää... Menin nimittäin tekemään itseni kanssa säästösopimuksen, on tullut shoppailtua varmaan vähän liikaa viime aikoina... :nolo:

Äläs nyt Merzi kun tänne just tuli se yks fleece mikä jäi jälkkäriin, lähtee viimestään huomenna.

Ilmoita jos haluut samaan "kyytiin" jotain muuta lisäksi ;)

Ansku

::mainospuheen alku::
On muuten aivan ihan tuo huppari, suosittelen! Mielettömän pehmeä ja todella LÄMMIN (hyvä, koska ostin sen jäätreenejä silmällä pitäen). Ihanaihanaihana, harmittaa kun en tajunnut ostaa siskolle samanlaista (sillä on ma syndet).
Mutta ostakee!! Paitsi miellyttävä päällä, miellyttää myös silmää!!:D
::mainospuheen loppu::

Annie Stark sanoi:
Onko noihin mitään koko-ohjetta, että minkäkokoselle menee minkäkin kokonen huppari? Nuo kun sattuu aina vaihtelemaan nuo mallitkin, niin ei aina tiedä, mitä kokoa pitäisi ottaa. Laitetaanpa harkintaan huppari, näyttää aika pirun upealta ja laadukkaalta!

Mä oon 160 ja s kokoa, ja s hupparin tilasin, ja istuu paremmin kuin hyvin!;)

Alle mahtuu kuitenkin parikin paitaa, ilman että näyttää michelin-ukkelilta..

Annie Stark sanoi:
Onko noihin mitään koko-ohjetta, että minkäkokoselle menee minkäkin kokonen huppari? Nuo kun sattuu aina vaihtelemaan nuo mallitkin, niin ei aina tiedä, mitä kokoa pitäisi ottaa. Laitetaanpa harkintaan huppari, näyttää aika pirun upealta ja laadukkaalta!

tuosta löytyy osviittaa:

http://www.sportheavy.fi/index.php?k=26&kn='Better%20Bodies'

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Back
Ylös Bottom