Uusin Eppu Normaali

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäs mieltä olette uudesta epusta...? Biisi nimeltä Suolaista Sadetta on soinut nyt radiossa pari päivää. Mun mielestäni odotus on palkittu ja tavara on ehtaa Eppu Normaalia. Tuttua ja turvallista, joka jää päähän soimaan. Mielenkiinnolla odotan levyä :worship:

Penneck sanoi:
Mitäs mieltä olette uudesta epusta...? Biisi nimeltä Suolaista Sadetta on soinut nyt radiossa pari päivää. Mun mielestäni odotus on palkittu ja tavara on ehtaa Eppu Normaalia. Tuttua ja turvallista, joka jää päähän soimaan. Mielenkiinnolla odotan levyä :worship:

Biisi on kyllä hyvä, mutta jotenkin jäi kuitenkin kaivamaan mieltä vähäsen...
Takana nyt on kuitenkin niiiiiiiiiiin pitkä odotus, että biisin olis täytyny olla aivan järettömän hyvä. Vaan kyllähän tuota on tullu kuunneltua noin 100 kertaa parin päivän aikana kun sen nyt sai imutettua. Eikä kulu, niinkuin ei yleensäkään eppujen biisit. (ainakaan kovin helpolla)

Eppujen vahvuus on ollut mielestäni aina se, että levyllä ei huonoja biisejä ole. Siksi odotukset ovatkin korkealla tulevan lohkaisun suhteen.

Kokonaista levyä odotellaan, ensimmäinen julkaistu biisi on ihan jees. Tuskin tulee mitään 80-luvulla julkaistujen timanttien tasoista levyä kuitenkaan. Näkee sitten.

Itse en tuosta kappaleesta pidä yhteen, jotenkin väkisintehdyn oloinen. Takaisin sateeseen miljuuna kertaa vai mitä siinä laulettiinkaan...

Ihan hyvää eppua itteänsä taisi olla noin kertakuulemalta. Ehkä pikkasen tasanen ja sliipatun olonen, varsinkin pantsen hienoa kitarointia olis voinu olla enämpi. Hyvä oli silti. :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom