Uusin Diili (The Celebrity Apprentice)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lennox Lewis on ainoa minua kiinnostava osallistujista.

Ehdottomasti väsynein on Stephen Baldwin (silläkin riskillä sanon tämän, etten kaikkia osallistujia edes nimen perusteella tunnista).

In a nutshell: mielestäni tyhmä idea kaljunpiilottelijatrumpilta sekoittaa julkimoita taas kerran tositeeveeseen.

Ei ei, ymmärsit väärin. Sehän siinä just onkin, että kuitenkin katson, vaikka ohjelma tuntuisi kuinka tyhmältä. Sehän kai se tositv:n idea onkin. Anyway, pointtini oli, että mielestäni olisi voinut olla mielenkiintoisempiakin ihmisiä mukana. No okei, Tito Ortizin edesottamuksia voisi olla mukava seurata. Mutta Baldwinit on loppuunkuluneita ja Playmaten lisäarvo yleensäkin telkkarissa on nolla. Ehkä oon kalkkis, mutta musta olis voinut olla siistiä, jos seassa olisi ollut esim pesunkestäviä poliitikkoja tai vaikka Dr Phil. Näkisi, onko kavereilla oikeasti lahjoja vai perustuuko suosio pelkästään taitavaan käsikirjoitukseen.

Alkaako toi pyöriä Suomessa? Oon itse kattonu lähes kaikki tuotantokaudet n 70 %. Ihan jees viihdettä, mutta Sarasvuon diili oli parempi. IMO.

Varmastikin alkaa pyörimään. Pari jaksoa nyt itse katsonu ja ehdoton pakan sekoittaja on Gene Simmons. Alussa ainakin saanut aikaseksi hyviä tuloksia ja vetää röyhkeästi omaa linjaansa: "I'll fire Donald Trump".

Donaldin tytär on johtohuoneessa:

ivanka-trumps-purse2.jpg
ivanka-trumps-purse.jpg

00001f.jpg

Ihan mielenkiintoselta vaikuttaa, pitää vissii heti käyä hakeen ekat jaksot. Taitaa tuo Gene olla kaikesta päätellen kova business mies, tai ainaki omien puheittensa mukaan.

Tuo Donaldin tyttöhän ois soppeli muija itele, ei tarttis ite töissä käyä ja eihän tuo niin hirviän näkönenkään ollu:)

Donaldin silmäterä on tainut sijoittaa viikkorahat tisseihinsä.

Donaldin silmäterä on tainut sijoittaa viikkorahat tisseihinsä.

Eipä haittaa, mikäs noita olis puristellessa :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katoin 3 ekaa jaksoa tätä yöllä ja ihan mielenkiintonen on. En ole kylläkään niitä aikasempia kausia katsonut et en osaa verrata aikasempiin kausiin. Tito ja Lennox pyörii aika hissukseen taustalla ja Gene, Piers ja Baldwin häärää muidenkin edestä. Gene on aika erikoinen tyyppi mut viihdyttävä.

Mistä noi jaksot löytää?

Aika häijysti vetäs vaan taustalta yhden puhelun ja sit lähti.. LOL! On se äijä!

Kattelin just nuo ekaa 3 jaksoa melkeen putkeen. Varmaan tällä hetkellä ainoaa katsottavaa viihdettä mitä USA:sta tulee.

Eipä kovin yllättänyt, että Genen kovuus ja jääräpäisyys toi sille turmion jo noin aikasin. Omalaatuiselta ja loistavalta bisneksen pyörittäjältä vaikutti.

Omasta mielestäni aivan loistavaa viihdettä. Ihan mukiinmenevää olleet aiemmatkin kaudet (mitä nyt on tullut toisinaan seurattua), mutta täytyy tästä uusimmasta sanoa näiden ensimmäisten neljän jakson perusteella että aivan loistavaa! Toisaalta tätä voisi käsitellä aivan omana konseptinaan, eikä verrata aiempiin tuotantokausiin, mutta kyllä tämä pesee ihan 100-0 aiemmat kaudet.
Vaikka Gene tippuikin (Suuri pettymys, mahtava persoona), jatkui meno lähes yhtä hienosti ainakin 4. jaksossa

Hienoa nähdä julkimoiden tekevän rahaa hyvään tarkoitukseen ja vielä aidosti iloitsevan siitä. Odotan innolla jatkoa!

Mikä oli Vince McMahonin kontribuutio ohjelmalle? Ainakin WWE:n ohjelmissa mainostettiin hänen esiintyvän Celebrity Apprenticessa tällä viikolla?

Mikä oli Vince McMahonin kontribuutio ohjelmalle? Ainakin WWE:n ohjelmissa mainostettiin hänen esiintyvän Celebrity Apprenticessa tällä viikolla?

Oli tuomitsemassa kilpailijoiden "viikkotehtävää" Donaldin apuna. Kierteli tehtävän aikana joukkueiden luona ja heitti lopussa muutaman kommentin joukkueiden suorituksista. Oli siis toinen näistä henkilöistä jotka istuvat jakson lopussa Trumpin apuna "boardroomissa".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom