Uusi treenijakoni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Meni tänään treenit ihan piloille, joten päätin muuttaa koko treenijaon, jotta homma toimisi. Mun on selän kanssa vaikea tehdä ihan mitä vaan, joten tällainen olisi uusi jako:

Ma: rinta, etuolkapäät, vatsat
Ti: selkä, takaolkapäät
Ke: tauko
To: jalat
Pe: hauis, ojentajat, vatsat

Ja sit nolouden tunnustus: menin vahingossa kirjoittaa avokkini nimmarilla tämän saman postin :rolleyes:.. Tää on uusi versio.

Mulla on periaatteessa tällä hetkellä samanlainen jako kun sulla Hippa ja ihan hyvin on toiminut! Tuntuu vaan että kun tekee ojentajat ja haban samana päivänä (niinku mä tänäänkin tein), ni kädet menee ihan hirveeseen pumppiin kyynärvarsia myöten joka kerta. Ja se on välillä vähän tuskasta. Mutta sitten voikin pullistella peilin edessä ...;)

Mä oon tässä puolentoista vuoden sisällä kokeillu jos jonkinlaisia jakoja. Viimeksi tein kolmeen jaettua ohjelmaa, mutta se oli aivan liian rankka: meni 1 1/2 h aikaakin. Yksi hyvä oli 1.rinta-hauis, 2.jalat, 3.olkapää-ojentajat 4.selkä ja vatsat 2-3 krt vkossa. Mutta esim. rinta-selkä yhdistelmä tuntu ihan kauheelta. Varmaan siks kun kummatkin isoja lihasryhmiä.

Että näin! Kerrohan Hippa kuinka reenit lähtee sujumaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom