Uusi tanssiharrastus :)

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
41
Harrastaako kukaan täällä tanssimista?

Itse kävin toissakeväänä Sambicissa parin kk:n ajan, ja nyt olen aloittamassa uudelleen. Olo on :hyper:

Löytyy taas sellaisia ihania pikkulihaksia mitä ei tiennyt olevan olemassakaan.. ja muutenkin tosi ihanaa vastapainoa puntille ja juoksureenille.

Tanssiminen on kivaa! Minä käyn vaihtelevasti danceaerobicissa, bailatinossa, showtanssissa, missä milloinkin... Etenkin tuo bailatino on ollut viimeaikainen suosikki. :thumbs:

Varsinaisia tanssitunteja en oikeastaan ole ottanut, mutta ns. jumpista iskevät ehdottomasti ne tanssilliset lihaskuntoilun sijaan. Ovat valtavat hauskoja. Tänä syksynä yritän myös soluttautua jazztanssiin, kiinnostaisi kovasti.

Juu tanssi-intoilija löytyy täältäkin :)

Tosin oon tähän mennessä käynyt vain bailatinossa ja itämaisessa tanssissa. Tosi ihania molemmat :) Ja nyt syksyllä aloitan afrotanssin ja lattaritanssin (ilmeisesti samantyyppinen kun bailatino, eli tanssitaan ilman paria). Nyt vielä joudun turvautumaan työväenopiston tanssitarjontaan, mutta sitten kun on enemmän rahaa, niin haluan mennä tanssitunneille sellaiseen paikkaan kuin Etnofitness ja siellä kiinnostais eniten oriental groove.. :D Onko kellään kokemuksia tuosta Etnofitnessistä???

Mä olen tässä miettinyt uutta harrastusta, kun entiset alkaa olemaan nou nou listalla tän olkavamman takia.

Samba no pé, olis ainakin sellanen missä riittäis haastetta ja ei tarttis käsiä juuri ollenkaan. Sairaan rankkaa, mitä oon muutaman kerran kokeillut. Luonnollinen siirtymähän se olis kuntosalitreenistä ja IP-lajeista, Capoeiran kauttaa karnevaali Sambaan... :) Helsingissä ainakin Papagaio tarjoaa opetusta.
http://www.youtube.com/watch?v=4Mf_PTB8juc
http://www.youtube.com/watch?v=2KCR4ziGMGM
http://www.youtube.com/watch?v=Jz0Jy6NGN1g
Nuo Capoeira housut löytyy, mutta jostain syystä tuo yksi asuste vielä puuttuu... Enkä tarkota farkkuja.

Minä tanssin :) Opiskelen sitä ja teen myös vapaa-ajalla. Tällä hetkellä ykköstyylinä on jazztanssi ja lisänä modernia. Tykkään kovasti eri tanssityyleistä (jopa vakiotansseista!). Hiphop, baletti, showtanssi, lattarit...kaikki menee. Tanssi on ehdottomasti mulle se rakkain laji :haart:

Minäkin tanssin! Kyllä ainaki mun mielestä voimanosto ja salsa (parin kera + ilman) muodostavat ihan täydellisen parin!!! Tanssiessa selkä vetristyy kummasti ja liikkuvuus paranee viikko viikolta. Käyn salsaamassa tanssikoulu Tradicion Viva:ssa (Helsingissä siis). Tarjolla myös muita kuubalaisia tansseja, mutta salsa on lähinnä sydäntä...

En ole eläissäni tanssinut koskaan ja tänä syksynä päätin sitten aloittaa! Valitisin lajiksi (aikuis)baletin ja se on niiiiiiin ihanaa!! Kankeahan sitä on, mutta asenteella mennään!:whip: Suosittelen lämpimästi! Itse tanssin Tampereella. Justiinsa tänään ostin balettitossut ja trikoot:thumbs: wannabe ballerina:nolo:

En ole eläissäni tanssinut koskaan ja tänä syksynä päätin sitten aloittaa! Valitisin lajiksi (aikuis)baletin ja se on niiiiiiin ihanaa!! Kankeahan sitä on, mutta asenteella mennään!:whip: Suosittelen lämpimästi! Itse tanssin Tampereella. Justiinsa tänään ostin balettitossut ja trikoot:thumbs: wannabe ballerina:nolo:

Havi, missä tanssikoululla käyt?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Täällä myös yksi tanssin harrastaja.

Jokunen vuosi sitten kävin vuoden verran sambicissa ja nyt olen melkein vuoden verran käynyt funk cubano-tunneilla. Tunti soveltaa salsaa, timbaa, hip hopia yms. "nuoriso" tansseja. Niin kivaa on ollut, että piti käydä salsan alkeiskurssi, jotta siitäkin puolesta jotain ymmärtäisi.

Tanssikoulu salsa de cubassa on myös PALJON muita tanssilajeja, mutta kun kaikille ei ehdi..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
katriina2, käyn Ahjolan Bullerinat ryhmässä:lol2: ja sitten Teija Suovan balettikoulussa. En ole vasta kuin muutamalla tunnilla tosiaan käynyt...

minäkin olen innokas tanssija. vuosikaudet olen tanssinut show'ta, jazzia, balettia ja nykäriä, mutta vasta tänä kesänä tajusin kokeilla break dancea. se se vasta hubaa on :) ! en ole koskaan hikoillut tanssitunnilla niin paljon kuin breakissa. harmittaa, että sitä on vain kerran viikossa, olisi pitänyt ilmoittautua kahdelle eri tunnille. aiemmin tanssin 10 - 15 tuntia viikossa, nykyään vain 3 tuntia kun muitakin harjoituksia pitää saada viikko-ohjelmaan mahtumaan. mutta tanssi on kyllä parasta mahdollista aerobista treeniä!

Täälläkin tanssitaan. Ennen 12 vuotta kilpatanssia ja sen perään bailatinoa, show tanssia ja streettiä. Nyt olen erittäin onskana kun pitkän tauon jälkeen pääsee taas oikeasti tanssimaan tosin sekin tällä hetkellä vaparia varten. Parempi sekin kun ei mitään. Tanssi on niiiiiiiin ihanaa !!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom