Uusi kotimainen metallilehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
kansi_1_2004.jpg

http://www.miasma-mag.net/

"Pienlehtenä aiemmin toiminut oululainen metallimusiikkilehti – MIASMA
aloittaa uuden aikakauden. Toukokuussa musiikkiliikkeistä saatava lehti pureutuu metallimusiikin ihmeelliseen maailmaan omalla tyylillään.

Ensimmäinen numero pitää sisällään haastattelut bändeistä: Mayhem (Norja), Acheron (USA), Mar de Grises (Chile), Mortem (Peru), kotimaiset Diablo, Moonsorrow, Swallow the Sun, Amoral, Behexen, Sethery, Sotajumala, Withering, Maple Cross sekä Embraze. Haastattelujen lisäksi mukana on tukku levyarvosteluja ja muuta meininkiä.

Miasma on puhtaasti metallilehti. Kaikki muut kategoriat jätetään suosiolla muille medioille. Lehti on myös vähän vähemmälle julkisuudelle jäävien bändien äänitorvi, niiden yhtyeiden, jotka eivät välttämättä aina valtavirtalehtien sivuilla koreile.

Miasma tulee ilmestymään kahden kuukauden välein, eli aikataulu menee
kutakuinkin seuraavasti: toukokuu, heinäkuu, syyskuu, marraskuu jne.

Ensimmäisen numeron hinta on 2,50 euroa."

Lähde: Imperiumi.net

Myyntipisteet:
Helsinki Combat Rock Shop
Joensuu Levy-Eskot
Kotka Sävelaitta
Kouvola Antikvariaatti Novgorod
Kuopio Levykauppa Äx
Lappeenranta Levymusiikki
Oulu Levykauppa Äx
Oulu keskustan Antikvariaatti
Pori Moe´s Music
Rauma Rpr-Records
Seinäjoki Kirja- ja lehtipörssi
Tampere Epe´s
Tampere Jukeboss
Tampere Swamp Music
Turku Kane Records
Vaasa Kråklund Shop

Mä en tiedä, mihin näitä lehtiä tarvitaan.

Itselleni tulee Inferno, ja siinä vaiheessa kun lehti tulee laatikosta sisään oon lukenut jo siinä olevat mielenkiintoset haastattelut ja levyarvostelut netistä, tosi harvoin on mitään uutta itse lehdessä. Halpa se kuitenkin on ja paskalla ei parempaakaan tekemistä ole kun sen lukeminen, mutta kahden lehden ostaminen/tilaaminen on jo liiottelua mielestäni.

Onnea vaan yritykselle enivei :D

Oulusta tulee sitte jo kaksi alan julkaisua.Myös Inferno on Oulusta.
Infernossa on kyllä lipsuttu jo osittain metalliscenen ulkopuolelle, hyvä lehti kuitenkin.

Back
Ylös Bottom