Uusi kauhuleffa tulossa. The Exorcism of Emily Rose

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo, traileri oli ainakin melko hyvä. Kyllähän tuosta leffa-arvostelu -threadissä olikin juttua. muistaakseni Faidra kehui sitä.

T-mies sanoi:
Toi vaikuttaa kyllä aika karseen hyvältä. Mainoksien mukaan tositapahtumiin perustuva (niinhän ne aina)... Mutta varmaan katsomisen arvoinen. Vähän aikaa joutuu kuitenkin vielä odottamaan.
http://www.sonypictures.com/movies/theexorcismofemilyrose/index.html

miks joutuu venaa,se on teattereissa ollut jo jonkin aikaa.eikä ollut mikään sen erikoisempi kuin samaan kastiin kuuluvat elokuvat.

Kirjoitinkin tuosta jo leffa-arvostelut -threadiin. Minusta se oli hyvä, samoin Pulla tykkäsi. Oon kylläkin aivan varma, että tännekin tulee taas huuteluita "ihan perseestä, hohhoijaa, ihan paska juoni, ihan epäuskottava" jne. mutta minkäs teet jos porukka menee katsomaan leffaa jättäen mielikuvituksen kotiin. :) Jokaisesta kauhuleffasta saa aivan paskan kun menee katsomaan sitä asenteella "joojoo, eikö tää nyt ole jo nähty ja ei tommosta oikeasti voi tapahtua". Ehkä ei, mutta so what?

edit: tosta alemmasta viestistä... on siinä mulla mies :jahas: kehtaa vielä kertoo ääneen!

Oli muuten sitten varppina ehkä ensteks-kamalin leffa mitä oon nähnyt! Lähes kauhunsekaisessa hysteriassa nyyhkytin Faidran kainalossa puolet leffasta. Enkä ollut ainoa sillä teatteri oli täynnä teiniksejä jotka kiljuivat niin että korviin otti! Suosittelen lämpimästi!

Oon kattonu ton

+ Hyvä tunnelma
+ OK juoni
- kaikki jännät kohdat oli trailerissa
- enemmänkin oikeussalidraama

:2:

Suositut

Back
Ylös Bottom