Gillyanne
Vaa'at kaatikselle ry
Tervehdys kaikki punttimimmit ja muutkin! Olen seuraillut tätä palstaa "lurkerina" ja jonkin aikaa, ja kun nyt viimein sain rekisteröidyttyä niin ajattelinpa sitten esittäytyä "julkisesti" saman tien... Eli, olen kohta kolmikymppinen tytönhupakko Helsingin Kalliosta, ja liikuntaa eri muodoissaan olen harrastanut koko ikäni. Lajeina mm. hiihto, laskettelu, lenkkeily, aerobic, muut jumpat, tennis, tanssin eri lajit... Punttien kanssa olen peuhannut enempi vähempi säännöllisesti teinitytöstä asti eli tuollaiset viitisentoista vuotta. Body- ja fitnessalan lehdet ja kirjallisuus ovat myös tulleet vuosien mittaan tutuiksi.
Tietämyksen ja kokemuksen kartuttua alkaa salitouhuissa viimeinkin olla sitä "tatsia" mitä on haettu, ja kun ruokapuolikin on viimeinkin, lisäravinteita myöten, suht koht kohdallaan (tosin sortumisia tapahtuu, vahva itsekuri ei ole hyveeni) niin nyt on sellainen meininki, että tulosta tulee! Treenaan tällä hetkellä kolmijakoisella ohjelmalla, isoilla painoilla, käytän lähinnä vapaapainoja ja jonkun verran taljoja, koneita (meikun kielellä hilavitkuttimia :D ) vain hyvin vähän. Aerobista, lähinnä pacea, spinniä ja kesäisin rullaluistelua, yritän mahduttaa viikkooni pari kertaa.
Hienoa, että tällainen palsta on olemassa, on kiva liittyä joukkoon!
Tietämyksen ja kokemuksen kartuttua alkaa salitouhuissa viimeinkin olla sitä "tatsia" mitä on haettu, ja kun ruokapuolikin on viimeinkin, lisäravinteita myöten, suht koht kohdallaan (tosin sortumisia tapahtuu, vahva itsekuri ei ole hyveeni) niin nyt on sellainen meininki, että tulosta tulee! Treenaan tällä hetkellä kolmijakoisella ohjelmalla, isoilla painoilla, käytän lähinnä vapaapainoja ja jonkun verran taljoja, koneita (meikun kielellä hilavitkuttimia :D ) vain hyvin vähän. Aerobista, lähinnä pacea, spinniä ja kesäisin rullaluistelua, yritän mahduttaa viikkooni pari kertaa.
Hienoa, että tällainen palsta on olemassa, on kiva liittyä joukkoon!