Uusi innostus,vanha innostus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ChiCken
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
--------------------------------------------------------------------------------

Olen viimeaikoina pyöritellyt ajatus että astuisin punttien maailmaan. Viime vuodet on menny kyllä ihan kiitettävästi salin puolella,mutta vähän niin ja näin,mennyt jumppaan jos mieli tehnyt ja puntille samalla tavalla..Ohjelma on kutenkin ollut eikä ole tultu tehtyä ns. "nooh mitä sitten tekisi tän jälkeen.."-tyylillä.
Tässä on nyt kutenkin se että harrastan itsepuolustuslajia,jossa on painoluokat,jtn pitäisi olla mahdollisimman kevyt pituuteen nähden..Eli aerobista tulisi olla paljon!!Tämän hetken punttiohjelman tukee lajia, ja niin pitäisi kuitenkin jatkossakin olla..
(Koska,kyllä,olen päättänyt tsempata itseni kisatasolle)
Nyt onkin sitten niin että mitenköhän nämä kaksi saisi yhdistettyä..?
Mahtavaahan se olisi näyttää samalta kuin esim. BB-mainoksissa poseeraavat naiset,mutta todellisuushan onkin sitten ihan toinen asia En tosin pistäisi ollenkaanmitenkään pahaksikaan näyttä samalta kuin Eva Wahlström,joten tämä voisi olla realistisempi tavoite lajia ajatellen..?
Sitten myös vielä dieetistä(Kiitos ulkomailla vietettyjen kuukausien..),mitäkäs mieltä olette ateriankorvike patukoista?
Muita hyviä vinkkejä painonpudotukseen?

Ja sitten tämä,suurin paha.Motivaatio+itsekuri on nollilla,mutta tahto korkealla (Tää on ihan uskomaton yhdistelmä..Mikä logiikka!).Jotenkin on niin helppo repsahtaa nykyään..Mitään hyviä kikkoja ja konsteja? Mitään kevyitä eväsideoita mitä voisi popsia pitkin työpäivää niin ettei asiakkaat nää?

Kiitso ja kumarrus jo näin etukäteen!!
Ja hyvää pääsiäistä kaikille!

Paras ratkaisu tähän sinun tilanteeseen on se, että kysyt omalta valmentajaltasi mitä tehdä (oletan tässä nyt, että sinulla sellainen on).

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Lue tuo threadi läpi huolella, sieltä löytyvät kaikki diettaamisen kannalta oleelliset asiat. Kannattaa laskea tarkkaan nuo kalorit, että jaksat vetää dieetin samalla kun treenaat lajiasi, sekä punttia. Tuolta löytynee myös esimerkkejä ruokailuista, joista sitten itse voit sorvata itsellesi sopivan mallin.

Tuo motivaatio/itsekuri ongelma nyt on sellainen missä pitää itse selättää ne houkutukset ja sitä helpottaa, kun on tarkka suunnitelma syömisistä. Jos lipsuu niin tulee sitten huono omatunto seuraamuksena.

Hmm, itsepuolustuslaji jossa on painoluokat ja jossa kilpaillaan? Täsmennätkö vähän.

Mikäli kuitenkin haaveilet kilpailemisesta (ilmeisesti tässä ip-lajissa?), niin ehkä olisi parempi lähestymistapa ottaa valmentaja ja kuunnella mitä mieltä hän on asiasta. Voit varmasti näyttää BB -mainosten (big brother, body building, ?) naisilta, mutta et samaan aikaan olla tosissasi jossain lajissa, jonka lajianalyysi on ristiriidassa tuon toisen tavoitteen kanssa. Kompromissi tässä tulee melkein väkisinkin kyseeseen.

Hyvä vinkki painonpudotukseen on syödä vähemmän kuin kuluttaa, nostaa proteiinin määrä suhteessa hiilareihin, juoda paljon vettä ja rytmittää näiden saamista päivän aikana. Patukat ovat mielestäni sama asia kuin ateria; valitset vaan kumman haluat syödä. Itse olen käyttänyt patukoita ainoastaan makeanhimon tyydyttämiseen ja välipaloina. En tiedä miten isoissa rasvoissa olet painoluokasassi, mutta jos läskin lätisee, niin ne ainakin voi vaihtaa lihakseen. Lopputuloksena joudut tietenkin olemaan askeettisemmalla ruokavaliolla kaiken aikaa, koska en kykene polttelemaan rasvoja päästäksesi painoluokkaasi, vaan joudut ottamaan enimmät pois nesteistä. Näin siis siitä tapauksessa, että haluat olla mahdollisimman kevyt. Toinen vaihtoehto on antaa pituudessa tasoitusta vastustajalle.

Tiukalla miinuskalorisella dietiillä on lisäksi oltava erittäin tarkkana treenamisen kanssa. Muutoin tuloksena on ilman epäilystäkään ylikunto ja kaikki sen mukanaan tuomat ongelmat.

Eväsideoita löytyy varmastikin haulla, samoin vastauksia noihin muihin treeni- ja ravintoasioihin. Ihan miljoonittain.

Dieetin aikaiseen (olkookin sitten painoasäilyttävä, -nostava tai -laskeva) aikaiseen sortumiseen vaikuttaa eniten se, että olet päättänyt tehdä jotain ja asettanut itsellesi (järjeviä) tavoitteita. Jos et halua näitä tarpeeksi, niin et myöskään onnistu. Muut voi syödä pullaa ja ryypätä, mutta sinä et. Niin se vaan menee.

Kannattaa myös olla realistinen. Jos tuntuu, että voi hypätä UFC -kehään, niin sitten sen mukaan, mutta jos pullan mussutus kavereiden kanssa tai itsekseen salaa tuntuu kiehtovammalta, niin sitten kannattaa ehkä harkita tavoiteasettelua uudelleen.

Suositut

Back
Ylös Bottom