Uusi fighter-lehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wintikka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Wintikka

Jabba the Hutt
Mode
Ikä
55
Kaupunki
Stadi
Oli muuten varsin hyvä lehti uusi Fighter-lehti. Mukavaa, että on tarjontaa Suomessa myös suomeksi. Vertasin ko. lehteä budokaan, niin ero oli kuin yöllä ja päivällä. Fighter nukutti budokan 1. erän 3. s. ;-))

Vähän useammin lehti vois tulla, mutta ehkä, kun tilaajakanta kasvaa, niin on siihenkin mahdollisuutta.....

Wintikka sanoi:
Oli muuten varsin hyvä lehti uusi Fighter-lehti. Mukavaa, että on tarjontaa Suomessa myös suomeksi. Vertasin ko. lehteä budokaan, niin ero oli kuin yöllä ja päivällä. Fighter nukutti budokan 1. erän 3. s. ;-))

Vähän useammin lehti vois tulla, mutta ehkä, kun tilaajakanta kasvaa, niin on siihenkin mahdollisuutta.....

Ei ole tullut tuohon julkaisuun (vielä) tutustuttua. Kuinka laaja on käsiteltävien lajien kirjo? Minkä tyylistä juttua lehdessä on?

Itse ostin kyseisen lehden eilen, tais maksaa 6 euroa..eka numero tais olla niin suosittu et kaikki kappaleet meni..eikä toimituksestakaan voi saada sitä enää käsiinsä. Hyvä lehti mun mielestä mitä mä sitä selailin en kokonaan ehtiny kyl ees lukemaan viel..paljon mielenkiintoista asiaa ainakin mulle

Jaahas, kaipa sitä joutuu taas kauppaan asti kävellä. Eipä oo paljon tullut viime vuosina lehtiä ostettua, mutta ton ekan fighterin ostin ihan kannatus mielessä. Tän tokan ostan kyl ihan sen takia, että pidin ekasta.

Suomen Fighter on kamppailu-urheiluun erikoistunut lehti. Suurin osa artikkeleista on MMA/BJJ kamaa, mutta kyllä sinne on pari taido ja kake juttuakin mahtunut mukaan.
Kyllä se on kivaa kun postiluukuta tippuukin laskujen sijasta joskus Fighter.
Suosittelen myös nettisivuja: www.fightermag.fi

Noniin onpahan taas jotain luettavaa kun käy p***alla. Alkoi edellisen numeron artikkelit jo vanhentua ;)

Ainakin pääkirjoituksessa luvataan näin: "Kasvatimme Fighter magazinen ilmestymistaajuutta. Ensi vuonna lehti ilmestyy neljä kertaa ja vuonna 2007 jo kuusi kertaa."

Tilasin lehden heti kun luin sen ekan numeron, hyvä lehti. Eikä turhan suolanen oo hintakaan.

minkäslaisista kaupoista näitä lehtiä löytyy? Iha Ärrän hyllyiltäkö niitä löytyy?

Tuli just hankittua tuo lehti. Pikaisella silmäyksellä vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta, töiden jälkeen pitää tutustua kunnolla. Hieno juttu, että on Saarionkin haastattelu lehdessä, omaa lajia koskevat jutut on aina mielenkiintoisia :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tosi asiallinen lehti.
Suomen MMA- porukoissa riittäis helkkarin monta mielenkiintosta persoonaa haastateltaviksi. Varsinkin vanhempia jamppoja, esim. aittomäki ja ainalee. ;)

Ainakin mun mielestä ihan laadukas lehti, viittii lukee ku on tuttuja ihmisiä vääntämässä juttua. Omaa mieltä lämmittää että on kerrankin laadukasta tekstiä thainyrkkeilystä ilman asiavirheitä, kuten on yleensä. Ihan kiva kans lukee vappaaottelusälleistä, on aina itteeki kiinnostanu kyseinen touhu ja onhan aikamoisia persoonia noi huippukaverit... Hyvää työtä

Ensimmäisen numeron ostin viime keväänä, maksoi vain 3.5e ja pidin. Nyt huomasin taas kaupassa uusimman numeron ja pitää poistaa sieltä, kunhan rahaa tulee.

Laadukas lehti.

Ensimmäisen numeron ostin ja ihan positiivisesti olin yllättynyt. Hyvä lehti ei turhaa löpinää ja mielenkiintoisia haastatteluja. Uusin numero pitää käydä lähipäivinä hakemassa kaupasta.

On tuo niin hyvä lehti, että tuli laitettua kestotilaus.

Jotain negatiivista voisin heittää tähän väliin..
se proteiini patukka testi - voi elämä (onko turhempaa?)

"maku hieman... gloria - cosmo -mainen"

muuten ihan ok juttu vessalukemistoon..

-H0

Tämä uusin numero on muuten asiallinen, mutta palautusjuomatesti sukkaa pahasti. Kuka tahansa pystyisi tehdä tuollaisen "testin" kopioimalla purkin kyljestä mitä aine sisältää ja laittamalla kommenttia tyyliin "Joidenkin mielestä maku on loistava." tai " Suklaan maku jakaa mielipiteitä: maku vivahtaa."

M.U. sanoi:
Tämä uusin numero on muuten asiallinen, mutta palautusjuomatesti sukkaa pahasti. Kuka tahansa pystyisi tehdä tuollaisen "testin" kopioimalla purkin kyljestä mitä aine sisältää ja laittamalla kommenttia tyyliin "Joidenkin mielestä maku on loistava." tai " Suklaan maku jakaa mielipiteitä: maku vivahtaa."

Se ei tosiaan ollut kovin "ammattimaisella" otteella tehty. Kaikki puhdas fakta loisti poissaolollaan.

Heh, joo, kannattais Fighterin keskittyä siihen olennaiseen. Ei ainakaan pakkista lukevalle anna noi ravintojutut mitään..... lähinnä hymyilyttää....

Back
Ylös Bottom