Uusi esittäytyy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Panda
  • Aloitettu Aloitettu
Moi kaikille!
Olen tässä sivusta palstaa seurannut jo nelisen kuukautta ja nyt sitten viimein rekisteröidyin, koska musta on tullu jo pakkotoistoaddikti.
Salilla oon käyny pari vuotta, josta viimeiset puoli vuotta tosi tosissaan (ennen kävin vaan tosissaan) johtunee varmaan siitä että löysin itselleni paremman puoliskon, joka on harrastanu salilla käymistä junnusta lähtien. (kulkee palstalla nim. Antton).
Kaikenlaista urheilua oon harrastanu koko ikäni ja kisannuki oon ex-hevoseni sekä koirieni kumppanina. Nyt sitten salikumppanina on oma kulta, ja mikäs sen mukavampaa kuin pumppailla ja hikoilla yhdessä...

Onnittelut hyvästä valinnasta:p
Täällähän ihan kuhisee koiraihmisiä ja koska koirapuolen jutuista on kysytty niin sitten hevosiin....... mitä kisasit ja millä tasolla?

T: minä, yksi palveluskoira ja suomenhevonen

vuhvuista...

Moi!
Koirat on kokkeri ja x-rotuinen (poitsujen homoilukuva löytyy vip-palstalta n. kolmannelta sivulta :D ) Agilityssa kisasin 7 vuotta ja koulutin nelisen vuotta, mutta lopetin ku pojat pyyti päästä eläkkeelle. Molemmat on kolmosissa ja ihan hyvin pärjättiin sillon hurjina nuoruusvuosina, kun käpälistä löyty vielä vauhtia ja vastusta hurjapäisille belgianpaimenkoirille ja shelteille. Käytiin joskus SM-kisoissakin koheltamassa. Muistaakseni sillon tää hullusyömäriahmatti kokkeri päätti lähteä kesken radan tutustumaan näytteille asettajien pedigree pal telttaan ja nappas sieltä jonkun siankorvan ja jäi mupeltamaan sitä:lol1: oli siinä pokassa pitämistä. Mites muut, ootteko harrastanu agilitya?

Hevostelun alotin 4-vuotiaana. Asuttiin maalla ja tallille oli aika pitkä matka, eikä iskä jaksanu kuskata mua joka päivä taputtamaan niitä polleja niin se osti sit 5-vuotiaalle kersalle shetlanninponi ori varsan! just, eihän sillä voinu ratsastaa moneen vuoteen. Mut sillä mä sit kisasin estekisoissa paikallisilla talleilla vaihtelevalla menestyksellä (itse koulutettu kun oli), kunnes se jäi pieneks ja ostettiin sille kaveriks suomenheppa, jolla kans menin esteitä ihan paik. kisoissa. Mut hepat jouduttiin sit myymään ku muutin pois kotoo 18-vuotiaana, eli nyt on ollu jo 7 vuotta etten oo ratsastellu ku joskus satunnaisesti kaverin luona.

Liitteet

• palkinnot.webp
    palkinnot.webp
    103,1 KB · Katsottu: 283

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom