Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Ehdottaisin uuden osion nimeksi jotain tyyliin "Asia on vakava", "Syvällinen keskustelu", "Virasto" tai jotain tuohon suuntaan.
and :arvi:" taikkapa "asiaa!!1"
Tomi sanoi:- ei off-topicia
- ei parin sanan lolzomgwtfbbqlotr-posteja
- ei naljailua/vittuilua/provoja/spammia/trolleja
"Virasto"
). Mutta asiaan: tuo voisi kyllä toimiakin. Jollain palstalla (en enää edes muista millä!) olen nähnyt vastaavan ja kyllä se siellä ainakin vaikutti hyvältä ratkaisulta. En tiedä tulisiko itse kauheasti kirjoiteltua tuollaiselle osiolle (riippuu miten on aikaa), mutta ainakin sitä olisi sitten varmuudella mukava lukea kun olisi varma, että pitkässäkin threadissa olisi pääasiassa asiaa eikä aikaa menisi hymiöpostien (jollaisiin itsekin olen syyllistynyt) selaamiseen.Jep, tai avata roskis dyykkareille! :DTimba79 sanoi:Ihan hyvä idea. Tuli vaan mieleeni, että pitäisikös tämä kääntää toisinpäin. Eli tehdä yleisestä vakavampi ja laittaa sen alle pienempi "paskanjauhantaosio". Voi muuten käydä niin kun edellä mainittiin, että osa porukasta ajattelee heti, että nythän yleisellä voi jauhaa paskaa vielä nykyistä enemmän.
kärräämään pois roskikseen tai lukon taakse ja kaiken ratkaisee se, kuka määrittelee paskan ja miten se määritellään.