Uuno Turhapurot + Spede-elokuvien parhaat repliikit (kerro suosikkisi)

Laitetaan pystyyn uuno/Spede-kulttuuriin vihkiytyneiden oma keskustelu.

Postitetaan leffojen repliikkejä ja filosofioita. Jos haluaa voi repliikin yhteyteen laitta, mistä elokuvasta se on lainattu. (Myös linkki you tubeen on sallittu)
Toivottavasti en ole ainoa tässä viestiketjussa, tai sitten pidän turpani kiinni tällä keskustelupalstalla, työpaikalla ja vapaa-aikana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Tärkeintä rahassa on se, että sitä on riittävästi". -Uuno elokuvassa Professori Uuno D.G. Turhapuro

"Osaa ne naiset olla yksinkertaisia. No, sen takia niiden kanssa mennäänkin naimisiin". -Sama kuin yllä.

"Pullo viinaa sairausvakuutuskortilla"- Härski elokuvassa Uuno Turhapuro Menettää muistinsa.

"Mikäs lirputin se täällä on?"
(Uuno muuttaa maalle, Johanna Raunion kanssa saunassa)

Tässähän ei ole repliikkejä oikeastaan ollenkaan, mutta muuten aivan uskomaton kohtaus. "Helvata helvata, humppaahan sen piti olla" :lol2:

Uunon kuuma seksitanssi :dance:
(Uuno epsanjassa)

Tässähän ei ole repliikkejä oikeastaan ollenkaan, mutta muuten aivan uskomaton kohtaus. "Helvata helvata, humppaahan sen piti olla" :lol2:

Uunon kuuma seksitanssi :dance:
(Uuno epsanjassa)
Ei vittu, olin unohtanut ton......HUUTONAURUA.....:lol2:

Aivan selvästi tämä mun tänhetkinen slogan, eli: "Hemmetti sentään, ei tuollaista naamaa normaali elämä ole muokannut." Uuno Turhapurolle sanottiin.

Ei kannata unohtaa Spede Showta.

- Pikku pojat: Make, Kake ja Väke
- Naisen logiikka
- Vode
- Nasse-setä
- Puistonpenkki sketsit

Yksi parhaista pikkupoikien sketseistä: Isi ja Ritari Ässä vastaan mutsi

- mä kuulin ku isi sano naapurin sedälle, että on se niin kiihkeä akka se mun akka, että sille ei pärjää vaikka olis ritariässä apuna
- SIIS mitä isä sano
- no just silleen, et se on niin kiihkee akka, että sille ei pärjää vaikka olis ritariässä apuna
- kylläpä pärjäis, ku ritari ässän autossa on semmone tykki, että ku sillä läjäyttää mutsii keskelle tissii ni siitä ei jää mitää tähteelle
- nyt lähdetään väke pesemään suu ja sitten soitetaan isälle toimistoon ja hän saa kyllä selvittää koko jutun
- soitetaan vaan
- niin soitetaanki

:D:D

Yksi parhaista oli se kun Uuno meni muuttamaan nimeään sinne maistraattiin tai vastaavaan.
Uuno: Minä kun tykkään noista nimikirjaimista UKK niin ajattelinpa muuttaa nimeni Uuno David Goljatista Uuno Kavid Koljatiksi.
Virkailija: No sehän nyt ei vaan käy
Uuno lyö nipun seteleitä tiskiin
Virkailija: No sehän nyt vaan käy, periaatteessa se ei ole kuin hetken hurmio.

Toinen oli tämä aamuinen herätys :D
Elisabeth: Uuno pidätkö sinä pikkulinnuista?
Uuno: Riippuu kastikkeesta.

Myös se Uunon "puhtaaksikirjoittama" puhe Uuno armeijassa oli kyllä ihan :lol2:

En jaksanut etsiä youtubepätkiä, ehkä löytyvät.

Yksi parhaista oli se kun Uuno meni muuttamaan nimeään sinne maistraattiin tai vastaavaan.
Uuno: Minä kun tykkään noista nimikirjaimista UKK niin ajattelinpa muuttaa nimeni Uuno David Goljatista Uuno Kavid Koljatiksi.
Virkailija: No sehän nyt ei vaan käy
Uuno lyö nipun seteleitä tiskiin
Virkailija: No sehän nyt vaan käy, periaatteessa se ei ole kuin hetken hurmio.

Toinen oli tämä aamuinen herätys :D
Elisabeth: Uuno pidätkö sinä pikkulinnuista?
Uuno: Riippuu kastikkeesta.

Myös se Uunon "puhtaaksikirjoittama" puhe Uuno armeijassa oli kyllä ihan :lol2:

En jaksanut etsiä youtubepätkiä, ehkä löytyvät.

eipä silti,joskus on oikein hauska haukata haukkaa...kin :D

Erinomainen kommentti Uuno armeijan leivissä- alussa muistaakseni jotenkin näin:
"Uuno! herää jo! luonto on nyt ihanimmillaan!"
"Pitääkö meikäläisen se sitten mennä.... pilamaan?"
Speden tuotanto on täynnä noita pieniä hauskoja koukkuja. Yksi erinomainen on yritysavustusvirasto: http://www.youtube.com/watch?v=En_46t2q_Sg

Speedy Gonzales: (Yksinäinen ratsastaja on ollu juomatta viikkoon ja Speedy toteaa vankkureiden kyydistä, kun nainen liftaa kyytiin))Hei kato nainen, (Yksinäinen ratsastaja vastaa) onks se sellanen mil on tissit?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom