Urheilumatkailu

Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on urheilumatkailusta? Mitä lajeja olette käyneet katsomassa? Mistä hommaatte lippuja jne. jne.?

Me oltiin kaveriporukalla Lontoossa katsomassa jalkapalloa syksyllä 2010. Käytiin kattoon 2 Valioliigamatsia ja reissu oli kyllä yks parhaista matkakokemuksistani. Ehdottomasti vastaavia reissuja tulee tehtyä jatkossakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Futista on tullu käytyy kattomassa Italiassa ja Espanjassa

Lontooseen meen vika päiviksi olympialaisiin. Lippuja on vaan mahdoton saada mihinkään. Vammaista on, että vaikka niitä olisikin saatavilla ne maksettaisiin ainoastaan visalla, koska se on virallinen sponsori...

UFC:tä on käynyt pari eventtiä katsomassa jenkeissä. Liput hommannut silviisii että kaveri rapakon tuolpuolen ostanu minulle asti valmiiksi niin itellä tarttenut ihmetellä mistä tilaan.

Monzassa kävin ukon kanssa katsomassa Formuloita 2001, sopivasti juuri WTC:n aikaan. Oli kyllä upea kokemus paikan päällä.

Ei nyt urheilumatkailua, mutta nykissä ollessa käytiin kattomassa Rangers vs. Penguins matsi Madison square gardenissa. Tosi siisti meininki oli, ja liputkaan ei ollu pahat ku 60dollaria. Vähän ylempää katsomosta, ''huonot paikat'', mutta mutta mä olin täysin tyytyväinen.

Viimeksi muokattu:
F1:siä olen käynyt katsomassa Montrealissa ja Kuala Lumpurissa. USAssa olen käynyt katsomassa NHLää (Boston, San Jose) ja NFLää (Oakland, San Francisco), mutta asuin silloin pelipaikkakunnilla tai ainakin lähellä niitä.

Mä oon tehnyt aika paljon "urheilumatkailua", vaikka ko. lajit ei nyt silleensä kiinnostakaan.

Vancouverin olympialaisissa 2010. Matkalla sinne käytiin tsekkaa NY Rangers - Nashville ja joku Knicksien matsi. Liput tais olla Ebaysta ostetut. Ei ollu kallista, jotain 40$/kpl. NBA oli huomattavasti kivempaa katottavaa, kunnon show-meininki, suosittelen. Itse olympialaiset oli aivan huikeet, vaikkakin oltiin ostettu jollain 140€:llä liput Suomi - Ruotsi -matsiin, jossa tuli kunnolla pataan. Meininki kisakaupungissa oli hemmetin kiva ja meitä kohdeltiin jostain ihme syystä melkeinpä rocktähtinä, koska oltiin Suomesta.

Berliinissä kävin vajaa vuosi sitten ihmettelemässä Härtha Berlinin matsin vanhalla Olympiastadikalla. Meininki hyvä, vaikka katsomo puoliksi tyhjä, vain 43k katsojaa. Lippu taisi olla 15€ City cardin alennuksella. Lippuja sai Fanikaupasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom