United Feelingsin recovery drink?

Ikä
44
Onko kukaan kokeillut united feelingsin tuotteita? Toimiiko?
Otin joka treenin jälkeen annospussillisen parin vuoden ajan, ja sitten rahapulassa piti luopua... tulokset nousevat samaan tahtiin kuin ennenkin. Juoma siis sisältää hiilarit, protskut ja kreatiinin.
Ja toinen kysymys: miten jengi tekee noi liikkuvat animaatiokuvat?
Miten yleensäkkään saa ton kuvan tonne? Ei varmaan huomaa; uusi kävijä. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vippijäsenet saa nuo avatarit käyttöön.

Ja UF tuotteet on kai todettu täälläkin alan asiantuntevimmassa paikassa ihan ok tavaraksi. :cool:

kaikki on samaa paskaa merkistä riippumatta. naamariin vaan.

Recovery Drink on ihan hyvä tuote, jossa on kreatiinia ja glutamiinia reilusti verrattuna moniin, jotka sitä mainostaa.
Protskua on aika vähän ja silloin kun oon niitä käyttänyt, oon vetänyt 2 kerralla.

Ite oon käyttäny sitä jo vaikka kuinka kauan. Tosi hyvän makunen. Kreatiini ja glutamiini lisätty. Myös vitamiinit ja hivenaineet. Aivan liian kallis. Liian vähän hiil prot. Jos oisin rikkaampi vetäisin kaks pussia kerralla. Mut kyllä mä aika rikas oon kun mulla on varaa ostaa tollasia. Toimiiko? Varmaan ihan yhtä hyvin/huonosti kun muutkin.

Yhteenveto: Mulla on liikaa massii.

Tämä United Feelingshän muuten aloitti aikanaan verkostomarkkinointifirmana. Pesuaineta ja vitamiineja...Suomen Golden. Lienee toi verkostohomma jo liiketoiminnasta poistunut...:D

Onhan tuo recovery drink ihan hyvä mutta aika kallis, halvempaan hintaan saa myös recovery boosterin joka maistuu hyvältä ja on melkein ihan yhtä hyvä kuin tuo drinkki. Lisää hiukan maltoa joukkoon nii hyvä tulee.:kippis1:

Originally posted by holmu
Tämä United Feelingshän muuten aloitti aikanaan verkostomarkkinointifirmana. Pesuaineta ja vitamiineja...Suomen Golden. Lienee toi verkostohomma jo liiketoiminnasta poistunut...:D

Ilmanko niitten pakkausten designista tuli mieleen pesuaineet, no nyt se selvis! :p

apua apua,
ei kannata enää ostaa sieltä mitään!!!

Lisäyksenä Loadmasterin vastaukseen:
Lisäksi vielä proteiinia ja kreatiinia... Taitaa olla boosterissa 20g protskua ja 35 g. hiilaria, joten ei pidä paljon lisäillä niin saa hyvän palautusjuoman. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom