United Feelings

Nyt kun tässä kirjottelemaan alettiin niin heitetäänpä tästä vielä ilmaan yksi mieltä askarruttanut topicci.

United Feelings on varmaan käytetyin lisäravinnemerkki Suomessa. Siis älkää nyt bodyhemmot hermostuko, mutta merkin suosio muitten urheilulajien kuten yleisurheilun, uinnin, voimistelun ja joukkuepelin parissa on melko valtava, kiitos hyvän markkinoinnin. UF on siis saavuttanut suuremmat markkinat kuin esimerkiksi Fast, jota voidaan pitää lähinnä bodypiirien merkkinä.

Kun Frankie Frederiks kerran sanoo, että käyttämällä United Feelingsin Recovery Drinkkejä lihakset tuntuu paljon paremmilta ja kapea penkkitulos nousi 135:sta 142,5kiloon niin tottakai kaikki yleisurheilijat silloin pistävät United Feelingsin tavarat tilaukseen. Tai kun Jarno Pihlava kehuu UF:n kamoja, ostavat kaikki uimarit junioreista lähtien kirkuen Recoveryjä ja muita firman tuotteita. Onko tämän palstan käyttäjllä kokemusta UF:n tavaroista? Toimivatko? Ylivertaisuus nyt varmasti on täyttä haippausta, mutta millaisen vastineen rahoilleen saa?

Itse olen silloin tällöin käyttänyt Recory Drinkkejä ja Ultimate Proteiinia ( kun olen ollut varoissani :D ) mutta enpä nyt sanoisi huomanneeni mitään se erikoisempaa vaikutusta. No eívätpä lisäravinteet mitään ihmeaineita olekkaan, vaan tuki kovalle harjoittelulle.

Mutta heitelkään kommentteja kyseisestä merkistä ja sen tavaroiden laadusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä United feelingsin tuotteet on hyviä, imeytyy hyvin ja on sitäpaitsi hyvän makuisia ! Super protein on helvetin hyvää ja vastaavanlaista ei ole ihan joka paikassa. Ja juon myös sitä recovery drinkkiä treenin jälkeen. Lisään vähän Fast glutamiinia ja kreatiinia sekä dextroosia. Ihan turhaa varmaan mutta näin teen ainakin tällä hetkellä.

hyi hyi hkuja:D mulle guru sanoi että ei lisäillä sinne recoveryyn mitään. pilaa vaan hyvän koostumuksen ja nopean imeytymisen. enempi ei ole parempi parempi on parempi.

mutta joo itekkin oon välillä vähän epäluuloinen ja lisäilen valmiisiin tavaroihin kreatiinia ja glutamiinia ( eihän sitä ikinä tiedä yrittääkö valmiskamojen tekijät kusettaa ja ei pistäkkään aineita pussiin luvattua määrää )

maku on kyllä tosi jees.

Heh, kohta alkaa tulemaan kiivasta kommenttia......

Aina, kun joku kehuu jotain merkkiä/myyjää, niin alkaa yleensä aika kiivas riitely eri proteiineistä, valmistajista, myyjistä jne.

Välillä tuntuu, että kyseessä on melkein joku uskonsota, sen verran kiihkeästi jengi puolustaa/hyökkää eri merkkejä.......

Vittu United Feelings on aivan perseestä!...LOL:D

Mun mielestä niilä ei oo mitään vähälaktoosista huippu hera protskua... Eli en oo kokeillu.

Ite vetelen Optimum nutrition 100% WHEY, MMinimaalisen vähän laktoosia, hyvän makuinen ja muutenkin huippukamaa. Hinta on kyllä aika kova, vaikka ostaa 2,3 kg:n purkkeja.

JJJ, et sattuisi tietämään mistä tuota Optimum nutrition 100% WHEY:tä voisi tilata? kun asun täällä, missä asun, eikä ole vielä ko. aine sattunut silmään tämän 'kylän' missään niissä 3:ssa lisäravinne kaupassa!

Juu ei ole uf:ltä silmääni osunut vähälaktoosista heraa, joten eipä ole tullut kokeiluta..:o

jaa-a, en tiedä mutta ainakin aika hulppeat hinnat niillä on!
kukas se sano että tilailee sieltä kun on rahoissaan?
itse ainakin tilaan sieltä kun rahat on lopussa(saa laskulla ja 14päivää maksuaikaa)!:D
mites se superprotein voi maksaa niin "paljon" kun siinä sitä soijaa on ihan kivasti?
onkos muuten niissä purkeissa tuoteselosteessa paljonko mitäkin
protskua siinä on? veikkaanpa että ei!?(kovasti ne väittää että hallitseva proteiniseos siinä ois se cfm mutta pahasti epäilen)

LISÄTTY: mikäs se niitten creatiinihömpötys oiken on?!
siin tulee ainakin kreatiinille hintaa...:eek:

Originally posted by jpm
JJJ, et sattuisi tietämään mistä tuota Optimum nutrition 100% WHEY:tä voisi tilata? kun asun täällä, missä asun, eikä ole vielä ko. aine sattunut silmään tämän 'kylän' missään niissä 3:ssa lisäravinne kaupassa!

Juu ei ole uf:ltä silmääni osunut vähälaktoosista heraa, joten eipä ole tullut kokeiluta..:o

Mä paan sulle osoitteen, kun pääsen himaan. Hulkki laittoi tännne joskus jonkun puljun linki ja siellä oli ihan edullista just toi Optimum. En muista osoitetta ulkoa.

Sillon kun tuo fit24h.com vaihtui ilmaispalveluksi niin me jotka oltiin maksettu siitä käytöstä se pari markkaa,(älkää nyt vaan perkele sanoko että olin ainut joka maksoi!) saatiin UF:n tuotteista huikea satasen alennus. Tilasin sillon just jonkun recovery-jutun. Ihan ok tavaraa oli, tosin ekalla kerralla jäi palautusjuoma juomatta kun se oli maustettu suklaalla ja banaanilla ja minähän en ollut edes harkinnut että noita juomia voi yrittää maustaa jollakin..

Onkos tuosta olemassa oikein jotain tilastoja tai faktaa, että mikä merkki todellakin myy eniten suomessa? Ei oikein vakuuta tuollainen "on varmaan ehkä suosituin merkki kun uimaritkin käyttää"... Kuinka paljon loppujenlopuksi uimarit ynnä muut tenniksen pelaajat ja uppopalloilijat käyttää lisäravinteita? Yhdenkään en ole kuullut tunnustavan tätä järkyttävää lisäaineiden käyttöä muuten kuin UF:n mainoksessa.

Ite oon kanssa käyttänyt noit UF:n tuotteita: Recovery Drinkiä ja Super proteiniä.

Plussat: Tosi hyvän makuisia (Recovery Drink on kuin naminamisuklaapirtelöä NAM!), tuntuu imeytyvän hyvin, Recovery drinkki tosi helppo ottaa pussissa mukaan salille (Laiska kun olen), Drinkki sisältää myös vitamiineja ja hivenaineita, kreatiinia ja glutamiinia.

Miinunkset: Hinta! :mad: , Drinkissä liian vähän hiilareita (ja protskuja), eikä viitti hinnan vuoks kahta pussia vetää ja sitten oli vielä joku juttu, mut ei tuu mieleen enää...

Rahaa kyllä säästäis jos jaksais rakentaa ton palautusjuoman ite. NOI ON NIIN HELVETIN KALLIITA! Pitäis tässä jossain vaiheessa siirtyä tohon omatekoseen palautusjuomaan... Mutta täytyy myöntää että on se Recovery Drink hyvä palkinto kovalle treenille, koska se maistuu niin perkuleen hyvältä! Joskus kun tekee jotain hyvää mieli niin otan pussin Recovery Drinkkiä kaapista ja vedän huiviin :p

Mikä tahansa maistuu hyvältä oikeasti kovan treenin jälkeen! (Lue: Prkleen nulikat kun ei osaa jalkojaan treenata!!):D

[EDIT]
Ainiin... PAITSI soijaprotsku! Se on suodatettu suoraan saatanan (ei, ei winsu.;)) pallihiestä.

Originally posted by jpm

Noniin tos on se osote: http://www.go4fit.com/

Olipa vaikee muistaa...:p

Mulla taas on ollut kuva että UF:lla ei mene mitenkään loistavasti.
Alun satsausten jälkeen on ikään kuin hiljentynyt.

Älkää kysykö, mistä moinen kuva. Ehkä tosiaan uimarit ja muut kukkakepit käyttää niitä sitten helvetin paljon.

Ei sen puoleen, tuotteet on kyllä hyviä, Super Protein ei edes ole kallista.
Recovery Drink toki on, varsinkin kun niitä pitää laittaa 2 pussia kerralla, mutta kyllähän se taitaa olla ns. valmiista palautusjuomista ihan huippua.
Sekä RD että SP on mun mielestäni ainakin hyvän makuisia.

Yleensä en kuitenkaan UF:aa itse käytä, joskus jää salilta vahingossa matalahiilarisekopäissä paketti RD:ta kainaloon.

Super Protein ei edes ole kallista.

27.00 EUR /800 g

Ettei ole kallista? Itse pidän tuota ainakin Super Kalliina. Vaikka kuinka siinä olisikin Super Mikrofraktioita.

Siitä piti vielä sanomani, että eihän ne uimarit ja kukkakepit mitään käytä, kun virallinen linja on se että huikka maitoa ja puolikas näkkäri pieksee kaikki lisäravinteet 100-0. Näkeehän sen jo päällepäinkin.

fast whey3 900g n.25e maustettuna 800g n.25e
niin ei tuo 27e(norm.hinta 31e?) silloin kallis ole...
mutta arveluttaa se soijan määrä tuossa!
onko kellään tietoa miten noi proteinit jakautuu tuossa Sproteinissa?

onko kellään tietoa miten noi proteinit jakautuu tuossa Sproteinissa?

Tuskin on kenelläkään tietoa koska se on "liikesalaisuus", eli ei varmaankaan kestä päivänvaloa. Sillä soijalla saadaan lähinnä revittyä paremmat katteet ja sitten voidaan sanoa että proteiini on "tieteellisesti suunniteltu".

Katsokaa soijan hintaa, kalsiumkaseinaatin hintaa ja cfm-heran hintaa erikseen, niin huomaatte että Super Protein:lla on tarkoitus tehdä PALJON rahaa, niin kuin tietysti kaikella muullakin, mutta tuo menee jo kaikkien normaalien standardien yli...

Jotain tuotteen sisällöstä voi tietysti päätellä kalsiumin ja ravintokuidun määrästä, tuskinpa niitä on erikseen sinne lisätty?

Mä en tajua, kua enää tänäpäivänä käyttää soijaprotskua? No OK, sit jos tosiaan haluu säästää huolella, mutta onhan niitä halpoja heraprotskujakin. Soijaproteiinin biologinen arvo ja sen imeytyminen on huonot. Onko totta, että UF:n purkeissa ei lue niitä pitoisuuksia soija/hera/muut ? Toihan on aivan kusetusta.
Mut se recovery drink tosiaan on hyvä tuote, mut vitun kallis. En oo sen takia ikinä kokeillu.

Suositut

Back
Ylös Bottom