Under Armour

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä löytyy, viimeksi eilen näin noin Leppävaaran Sellon Intersportissa eli ainakin kyseisen ketjun liikkeistä voi kysellä.

Tietääkseni ei suomesta saa Under armour tuotteita mutta niitä voi tilata eräästä Ruotsalaisesta liikkeestä joka myy jenkkifutiskamoja tai sitten second skin tuotteita voi tilata myös suomesta , osa tuotteista samanlaisia kuin Under armour

Olen kuullut että pääkaupunki seudulle olisi tulossa UA:n edustus. Itse olen tilannut omani joko jenkeistä, Ruotsista Twins Equipment:lta tai Tanskasta American Sports Outlet:sta.

Olen kuullut että pääkaupunki seudulle olisi tulossa UA:n edustus. Itse olen tilannut omani joko jenkeistä, Ruotsista Twins Equipment:lta tai Tanskasta American Sports Outlet:sta.

UA:ta maahantuo yritys nimeltä montenova. Jälleenmyynti paikat löydät osoitteesta http://www.montenova.fi/underarmourfinland.htm

Eli Intersporteista ympäri maan pitäis löytyä.. :rock:

Jos joku vielä selailee tätä "treediä" ni voisko sanoo että onkohan nuo silleen että S- koko on silti ihan vitun iso ku o noille bodareille..!?!?!? Toi ois aika mukava toi kiree T-paita.. ei vaan tiedä onko tarpeeksi kokoa että sais sen paidan ihan kireeks =D

Osta suosiolla liian pieni, venyvää matskua. ;)

Jotain updeittiä saatavuuden suhteen? Ainakaan mikonkadun intersportissa ei ollut noita kamoja. Netistähän saisi mutta mielellään testaisi kerran.

Ite tilannut jenkeistä muutaman paidan kun saa halvemmalla. Tampereella ja Helsingissä ainakin tullut monissa urheiluliikkeissä vastaan.

Tuli ostettua UA:n compression shortsit, ovat kyllä todella mukavat käytössä. Nämä siis liikuntaa varten pelkästään. Ajattelin jos vaihtais myös kaikki alusvaatteet UA:n vastaaviin.
:thumbs:
Mikä ulkomaalainen sivu toimittaa Suomeen, UA:com ei ainakaan toimita US:n ulkopuolelle.

UW1454999-c.jpg

UA:n tuotteita oli tossa jokunen viikko sitten -50% Raision Myllyn jossain urheiluliikkeessä tarjolla. Tulipa tuollainen huppari hankittua, tosin jollain eri painatuksella, mutta kuitenkin. Muuten suht samaa tavaraa. Laadukas tuote!

Törmäsin viikolla paikallisessa urheiluliikkeessä UA:n heatgear t-paitaan ja alushousuihin, jotka sitten tarttuivat mukaan. Viimeiset kappaleet ja juuri oikeaa kokoa. Myyjä kertoi UA:n varusteiden toimituksessa olleen ongelmia kun maahantuoja lopetti toiminnan ja kaikki tavara tulee Ruotsista.

Pari treeniä takana ja olen todella tyytyväinen hankintoihin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom