Ulosotto / velanmaksu?

Liittynyt
26.11.2008
Viestejä
177
Rupes taas ärsyttää kun katselin liksanauhaa. Vouti ryöstää kesäkuun palkasta ~1600 euroa.
Rupesin tossa miettimään kun mulla saldoa on jäljellä sellaiset 33tuhatta euroa eikä huvittas ulosoton kautta niitä maksella niin mistä lie vois saada ns. luottotiedottomana lainaa? Katselin takuusäätiötä, mutta sinne pitäisi hakeutua velkaneuvonnan kautta jossa on valovuoden jonot..

Itseppä oon aikoinaan ryssinyt kaikella typeryydellä itselleni velkaa. ja vuosien varrella ulosoton avulla lyhentänyt 900-1600 euroa kuukaudessa. Periaatteessa loppu häämöttää velalle pikkuhiljaa, mutta nopeammin haluisin eroon ja pienemmällä korolla.
Ideoita mielipiteitä mitä kannattas tehdä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon joskus kuullut että pankit saattavat myöntää lainan noihin jos sinulla on esim vanhemmat :) jotka voivat asettaa reaali vakuutta100% lainasummasi takuuksi.

tulot sulla on ilmeisesti kumminkin ihan riittävän hyvät
 
On vanhemmat joo, mutta vanhemmat tuntien aika epätoivoista että auttavat mua ollenkaan. Tulot on hyvät, en ole ollut varsinaisesti kusessa ollenkaan kuukausittaisen elämisen kanssa. Mutta mukavahan olisi päästä kertaheitolla tuosta riipasta eroon.
 
Aikoinaan tuli otettua kaiken maailman kulutus/jousto luottoja. kortteja jne. Nuorempana ei huvittanu maksella niitä :david:
Nyt saan sitten maksella korkojen kanssa :-)
 
Tuleehan ne luottotiedot takaisin joskus, vaikka olis ulosotossa mitä. Kunhan hoidat niitä siihen asti kunnolla niin loput sitten lainarahalla. Omatieto.fi voit käydä katsomassa koska sun luottotiedot palautuu, maksaa kai joku 6-8€.
 
Back
Ylös Bottom