Ulkomaan kohde poikamiehelle

Ikä
41
Ulkomaan kohde poikamiehelle olisi hakusessa. Itsehän olen tyyliä mt.everestille sitä olisi päästävä mutta millaisia kohteita pakkiksen poikamiehet suosittelee? Itse nautin luonnosta ja tietyssä määrin itsensä rääkkäämisestä ja rahaa ei ole käytettävissä juuri ollenkaan. Kieli taito on haparoiva englanti (norjassa selitin telttapaikan itselleni englanniksi melkeen 40h valvomisen jälkeen.) Ennakko luulot ovat isoin este itselleni tähän asti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän paha lähtee suosittelemaan kyllä noilla tiedoilla. Kuinka paljon on "ei juuri ollenkaan"? Millaisesta luontokokemuksesta nautit: biitseillä surffailusta vai erämökin hiljaisuudesta? Millä tavalla on oleellista tuo, että olet poikamies? Pitääkö reissun päällä olla optio pimppiin?

Äkkilähtö Pattayalle ei tarjoile järisyttäviä luontokokemuksia, mutta poikamiehelle kyllä tekemistä kohtalaiseen hintaan. Halpalento Lappiin ja rinkka selässä vaellat Jäämerelle pyytämään kuningasrapuja. Virveli mukaan, niin pääsee aika edullisesti ja luontoakin löytyy. Siinä mun vinkit!

Parilla sadalla saa äkkilähdön Teneriffalle viikoksi. Siellä sitten mäkijuoksua tulivuorenrinnettä (Teide) ylös ja alas. Tai vaikka kipittää koko saaren ympäri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom