HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eipä vissiin kun sick löysi taas kievin sanominen artikkelin asiasta :D

No lopputulos taas kertoi muuta ja sick joutuu vain kestämään sen(kin)
Jokos kurski oli mitätön pelto vai muuttuiko se?

Tuossa on videomateriaalia todisteena.

Kursk on aina ollut mitätön. Tarkoitus oli tapattaa siellä ryssiä ja käyttää sitä neuvotteluissa valttikorttina. Selkeästi Trump vehkeili Venäjän kanssa ja pakotti Ukrainan vetäytymään sieltä.

Puheet tulitauosta on todella hyvä juttu, samoin kuin puheet rauhasta - viimeinkin myös Euroopan päättäjien ja meidän median taholta. Hienoa, kun keskustelu liikkuu sinne suuntaan. Pari juttua realiteettien pohjalta mikä häiritsee ja saa tuntumaan tämän enemmän hyve signaloinnilta ja propagandalta venäjää vastaan KUIN aidolta oikealta yritykseltä rauhaa kohtaan.

• Ukraina on alusta asti ollut valmis rauhaan sen ehdoilla, jotka eivät valitettavsti ole oikean elämän realiteetteja tämän hetken sotatilanteen valossa, eikä tilanne näytä olevan muuttumaan Ukrainan kannalta suotuisammaksi vaan päinvastoin. Mikä siis konkreettisesti nyt on muuttunut muuta kuin uutisointi ?
  • Tulitaukoehdotus johon Ukraina suostui. Ukrainalle sopii siis, että Venäjä lopettaa hyökkäyksen ja sotatoimet tältä erää ajatuksena, että tämä johtaisi Ukrainan haluamaan rauhaan sen ehdoilla ? Eh, tämä olisi varmasti sopinut Ukrainalle myös kokoajan tähänkin asti. Mikä nyt muuttunut muuta kuin uutisointi ?
  • En ole nähnyt keneltäkään muulta vielä yritystä ottaa Venäjän intressejä huomioon tulitauon tai rauhan saavuttamiseksi puheissa kuin Trumpilta. Voitte kysyä miksi Venäjän intressit pitäisi ottaa mitenkään huomioon ja vastaus on ilmiselvä: Rauhaa ei varmasti tässä tilanteessa saavuteta muuten, valitettavasti. Toivoisin tilanteen olevan toisin.
  • Tuntuu täysin absurdilta, että pidetään tulitauko neuvotteluita ja rauhanpalvereita ilman tärkeintä osapuolta - sitä kenen hyökkäys halutaan saada loppumaan. Mitä muuta tämä voi olla kuin hyvesignalointia ja propagandaa ? Jos tähän jonkun ontuvan esimerkin keksisi niin tää on kuin mua isompi työkaveri pöllis mun auton ja vetäis mua pataan jostain syystä aina lounastauolla, saisin itsekki pari iskua perille ja molemmat ois silmät mustana joka päivä. Haluaisin auton takasin niin tappelu jatkuis joka päivä. Lopulta kyllästyisin tappeluun ja juttelisin äitin kanssa, että nyt oon valmis lopettaan tappelun ja ottaan auton takasin ja me tehtäis siitä yhdessä myös someen postaus. Kukaan ei kuitenkaan juttelis tän työkaverin kanssa onko se ees valmis palauttaan autoa ja millä ehdoilla. Paska esimerkki joo, mutta yhtä hullua mun mielestä yrittää päättää rauhasta ja tulitauosta ilman Venäjän huomioimista kun se on tässä niskan päällä valitettavasti.

Tämä uutisointi ja toiminta tulitauon ja rauhan eteen on tällä hetkellä mielestäni niinkuin radio Novan juonto, ihmisten (äkykkyyden) aliarviointia.

Se on sellainen useimmiten pysyvää rauhaa edeltävä vaihe. Joskus se tulitauko jää myös pysyväksi tilaksi vaikkei rauhansopimusta laadittaiskaan, eikös esim Japani-Venäjä ja E- ja P-Koreoiden välillä ole tällainen tilanne eikä ihmisiä kuole?
30pv tulitauko

Mitä tuo tarkoittaa? Nyt jokainen lukee ja miettii mitä nuo hieroglyfit tarkoittaa.

Onko tässä sanaa "rauha"
ei ole
Onko tässä pysyvä tila tulen tauottamiselle?
ei ole vaan 30pv

joten wat?

Toistaiseksi määrätty tulitauko olisi alku mutta nyt se on vain varustelukuukausi

Ukraina vetäytyi tuolta itse. Eiköhän tuossa ole Trumpin kanssa puhuttu, että rauhanneuvottelut ei voi alkaa ennen kuin Kurskista on vetäydytty. Samaten varmaankin on tullut selväksi, että Kurskia ei voi käyttää neuvotteluissa hyödyksi.
Vois olla ryssälle sama pakote että poistuu ukrainasta ennenkun rauhameuvottelut alkaa ;)

Veikkaan myös, että iso osa tosta miksi ukraina menettää kurskin on se et usa lopetti tiedustelun ja sen taki esim se putki hyökkäys onnistui niinkin hyvin..

Venäjä alkanut tuhoamaan Ukrainan kalustoa ja miehistöäkin enemmän sen koommin kun nuo valokuitu dronet tulivat. Tilanne heikentynyt niiden takia Kurskissa jo pidemmän aikaa, useampia kuukausia ollut noita vissiin jo suuria määriä ja iso harmi ukrainalaisille. Se lisähöökä minkä ukrainalaiset tekivät oliko pari-kolme kuukautta sitten hyytyi aika nopsaan, ukrainalaiset olivat vissiin saaneet ew-kamat ihan huippuunsa kaikki ryssien normi fpv-dronet tippuivat, mutta jo silloin oli paljon noita narudroneja ja Ukrainan hyökkäys hyytyi nopsaan niiden takia.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
FB_IMG_1741854287459.webp

😄

... hullua mun mielestä yrittää päättää rauhasta ja tulitauosta ilman Venäjän huomioimista kun se on tässä niskan päällä valitettavasti.

Tämä uutisointi ja toiminta tulitauon ja rauhan eteen on tällä hetkellä mielestäni niinkuin radio Novan juonto, ihmisten (äkykkyyden) aliarviointia.
Ei olla päättämässä rauhasta taikka edes tulitauosta ilman Venäjän huomioimista. Mistä olet tällaisen käsityksen saanut?

Miten mielestäsi pitäisi uutisoida pyrkimyksiä tulitauon saavuttamiseksi tällä hetkellä? Pitäisikö toimittajien keksiä jotain omia juttuja sen sijaan, että raportoivat siitä mitä todella tapahtuu?

Tyypillinen narsistin käyttäytyminen; syytä aina muita, ei ikinä syy itessä, eikä omassa toiminnassa. Tyyppi ''rakastaa'' jopa omaa poikaansa niin paljon et käyttää ihmiskilpenään OMAA POIKAANSA.

View: https://x.com/YuliaTymosha/status/1900108330867061235
--

Jos jossain maassa pitää käyä ens kesänä, mä käyn puolassa.

View: https://x.com/visegrad24/status/1899966943798415806
--

Suomi ja Ukraina sopivat puolustusyhteistyöstä – Suomi lähettää lisää aseita

Puheet tulitauosta on todella hyvä juttu, samoin kuin puheet rauhasta - viimeinkin myös Euroopan päättäjien ja meidän median taholta. Hienoa, kun keskustelu liikkuu sinne suuntaan. Pari juttua realiteettien pohjalta mikä häiritsee ja saa tuntumaan tämän enemmän hyve signaloinnilta ja propagandalta venäjää vastaan KUIN aidolta oikealta yritykseltä rauhaa kohtaan.

• Ukraina on alusta asti ollut valmis rauhaan sen ehdoilla, jotka eivät valitettavsti ole oikean elämän realiteetteja tämän hetken sotatilanteen valossa, eikä tilanne näytä olevan muuttumaan Ukrainan kannalta suotuisammaksi vaan päinvastoin. Mikä siis konkreettisesti nyt on muuttunut muuta kuin uutisointi ?
  • Tulitaukoehdotus johon Ukraina suostui. Ukrainalle sopii siis, että Venäjä lopettaa hyökkäyksen ja sotatoimet tältä erää ajatuksena, että tämä johtaisi Ukrainan haluamaan rauhaan sen ehdoilla ? Eh, tämä olisi varmasti sopinut Ukrainalle myös kokoajan tähänkin asti. Mikä nyt muuttunut muuta kuin uutisointi ?
  • En ole nähnyt keneltäkään muulta vielä yritystä ottaa Venäjän intressejä huomioon tulitauon tai rauhan saavuttamiseksi puheissa kuin Trumpilta. Voitte kysyä miksi Venäjän intressit pitäisi ottaa mitenkään huomioon ja vastaus on ilmiselvä: Rauhaa ei varmasti tässä tilanteessa saavuteta muuten, valitettavasti. Toivoisin tilanteen olevan toisin.
  • Tuntuu täysin absurdilta, että pidetään tulitauko neuvotteluita ja rauhanpalvereita ilman tärkeintä osapuolta - sitä kenen hyökkäys halutaan saada loppumaan. Mitä muuta tämä voi olla kuin hyvesignalointia ja propagandaa ? Jos tähän jonkun ontuvan esimerkin keksisi niin tää on kuin mua isompi työkaveri pöllis mun auton ja vetäis mua pataan jostain syystä aina lounastauolla, saisin itsekki pari iskua perille ja molemmat ois silmät mustana joka päivä. Haluaisin auton takasin niin tappelu jatkuis joka päivä. Lopulta kyllästyisin tappeluun ja juttelisin äitin kanssa, että nyt oon valmis lopettaan tappelun ja ottaan auton takasin ja me tehtäis siitä yhdessä myös someen postaus. Kukaan ei kuitenkaan juttelis tän työkaverin kanssa onko se ees valmis palauttaan autoa ja millä ehdoilla. Paska esimerkki joo, mutta yhtä hullua mun mielestä yrittää päättää rauhasta ja tulitauosta ilman Venäjän huomioimista kun se on tässä niskan päällä valitettavasti.

Tämä asia väännetään nyt että ukraina on valmis rauhaan ja ryssä ei.

Oikeasti eihän pöydällä ole kuin epälooginen vedätys ja ryssät varmaan vastaa tuohon laittamalla pari fabia löytöeläin koirakotiin.

Sitten voidaan taas ulvoa kuuta.

FT: Venäjä ei halua väliaikaista tulitaukoa​

Kreml: ehdotettu tulitauko on vain hengähdystauko Ukrainalle https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011085730.html?post=384129

Ukraina haluaa sotaa, Venäjä rauhaa. Ja trumpin kova vastareaktio tulee olemaan vihainen twiitti.
Älä ulise. Jokainen järjissään oleva näkee ettei tuossa mitään oikeaa rauhaa haluttu sopia vaan tuliTAUKOA = ukraina saa hengähtää/kerätä resursseja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom