Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puolin ja toisin tuota roskaa tulee kuten sanoinkin.Venäjän TV:n ykköskanavan uutislähetyksessä kerrottiin mm tällaista. Lähteenä siis ihan uutislähetys jos (kun) joku nyt syöksyy penäämään lähteitä.
Varmasti se kuvasto siviiliuhreista ja asuinalueisiin kohdistuneista pommituksista on sitä Twitter-huijausta ja sotapropangandaa ja muutenkin vääristynyttä informaatiota. TV kertoo totuuden, varsinkin venäläinen sellainen.
- Luhanskin tasavallassa Ukrainan armeija on itse tuhonnut infrastruktuuria. Venäjän armeija on vapauttanut kaupungin, josta Ukraina on itse tuhonnut kaiken infran.
- Reportaasi kylästä Kiovan läheltä. Venäjän joukot ovat vapauttaneet sen. Mitään ei ole kuulemma tuhottu, ei yhtäkään rikkinäistä ikkunaa.
- Uutisten mukaan uusnatseista vapautetut kauopungit ovat Venäjän sotilaiden jäljiltä oikein hyvässä kunnossa ja ihmiset vahingoittumattomia.
- Ukrainalaiset hakkaavat toisiaan, ahdistelevat jopa lapsia ja tappavat toisiaan tahallaan ja vahingossa.
- Venäjän puolustusministeriön edustaja kertoo, että armeija toimii samalla periaatteella kuin edellisinäkin päivinä eli etenee hellästi ja varoo vahingoittamasta infraa tai ihmisiä.
- Venäjän armeija ei miehitä Ukrainaa ja tekee kaikkensa suojellakseen elämää. Voimaa käytetään mahdollisimman säästeliäästi ja vain sotakalustoa ja elottomia objekteja vastaan.
Ehkä on vaan helpompi sopia sitten, että sen on oltava valetta ja tässä ei voi olla mitään bisneslogiikkaa takana säästyneiden materiaalivahinkojen tai miehistötappioiden muodossa - etenkin jos maksumieheksi saadaan junailtua jokin toinen maa. Ja herra ties, mitään mahdollisuutta ei myöskään olisi lisäpropagandan tekoon. Sillä mitäköhän sekin nyt tekisi taistelumoraalille, jos joutuisikin vaikkapa sosiaalisen median kautta huomaamaan, että kyllä se Igor nyt vaan pääsikin yhtenä kappaleena hevonvittuun täältä - tai ettei siellä vastapuolella ollakaan täysin murhanhimoisia kusipäitä.Mikä järkevä selitys tolle voi olla muu kuin että se on vale uutinen?Uskotko sä oikeesti että tuo pitää paikkaansa?
Oonko mä ainoa joka pitää tota lapsellisen tyhmänä valheena joka täällä tuli vastaan "uutisena"?
Miten se homma voi mennä jos tuo pitää ollenkaan paikkaansa?
Puolin ja toisin tuota roskaa tulee kuten sanoinkin.
Sitä en tiedä miksi porukka uskoo kaiken vastaavan ilman mitään ajattelua.
Turhaa sä sitä rajaat ukrainalaismediaksi, kun lähes kaikki mediat jauhaa tuota paskaa. Varmasti on ukrainan medialta samaa paskaa kanssa. Voit olla siitä aivan varma. Propaganda kuuluu sotaan ja nykyään sen merkitys on vielä suurempi.Yksittäiset ihmiset voivat itse atk:ssa pohtia aivan mitä ikinä haluavat ja suoltaa foorumeille omia juttujaan sillä kulmalla minkä itselleen kokevat otolliseksi. Mutta ihan mielenkiinnosta, onko jossain joku Ukrainalaismedia virallisissa kanavissaan, vaikka esimerkiksi televisiossa julistanut vastaavaa paskaa venäläisistä?
Se on yhtä totta kuin Antti Rinteen vappusatanen.Eiköhän tuo 40k palkkio ole vaan ukrainalaista rintamapropagandaa. Liian iso raha ollakseen totta, ei ole linjassa maan elintason ja sodan kulujen kanssa.
Turhaa sä sitä rajaat ukrainalaismediaksi, kun lähes kaikki mediat jauhaa tuota paskaa. Varmasti on ukrainan medialta samaa paskaa kanssa. Voit olla siitä aivan varma. Propaganda kuuluu sotaan ja nykyään sen merkitys on vielä suurempi.
Siinähän oli, että 5 miljoonaa ruplaa. Eipä aikaakaan kun se on noin 20 eur/usd.
Jos se onkin laskettu niin, että Suomessa pakolaisstatuksella kuittaa tuon rahan vuodessaEiköhän tuo 40k palkkio ole vaan ukrainalaista rintamapropagandaa. Liian iso raha ollakseen totta, ei ole linjassa maan elintason ja sodan kulujen kanssa.
Puolin ja toisin tuota roskaa tulee kuten sanoinkin.
Sitä en tiedä miksi porukka uskoo kaiken vastaavan ilman mitään ajattelua.
Turhaa sä sitä rajaat ukrainalaismediaksi, kun lähes kaikki mediat jauhaa tuota paskaa. Varmasti on ukrainan medialta samaa paskaa kanssa. Voit olla siitä aivan varma. Propaganda kuuluu sotaan ja nykyään sen merkitys on vielä suurempi.
En mä osaa ukrainaa mutta tyhmäkin tietää, että he tuuttaavat propagandaa myös ja kuten olette tänne linkanneetkin ties mitä twitterin itä-mediaa jne.. Sä väännät aivan typerästä asiasta. Sitä propagandaa suoltaa kumpikin taho ja näiden ulkopuolellakin.Jos Venäjän valtiollinen media tuuttaa tota mun kertomaa viestiä uutisissaan, niin eikö ole ihan relevanttia kysyä, että tapahtuuko tätä myös Ukrainan virallisen median suunnalta? Sä kun vastasitkin jo, että "Varmasti on ukrainan medialta samaa paskaa kanssa. Voit olla siitä aivan varma." niin anna nyt ihmeessä tulla niitä sun moneen kertaan peräänkuuluttamia lähteitä. Käy ihan telkkari tai lehdet, kuulemma esimerkiksi Twitterissä kaikki on kusetusta. Kuulin isoilta pojilta.
Jos se onkin laskettu niin, että Suomessa pakolaisstatuksella kuittaa tuon rahan vuodessa
En mä osaa ukrainaa mutta tyhmäkin tietää, että he tuuttaavat propagandaa myös ja kuten olette tänne linkanneetkin ties mitä twitterin itä-mediaa jne.. Sä väännät aivan typerästä asiasta. Sitä propagandaa suoltaa kumpikin taho ja näiden ulkopuolellakin.
Vai väittääkö arvon herra ettei ukrainan media "alennu" lyttäämään ja leimaamaan vihollista joka valloittaa maata?
Älä nyt viitsi.
Hyökkäyksen syistä on eri medioissa ollut suht kattavaa analyysiä, joissa parhaimmillaan on jopa yritetty ymmärtää idän näkökulmaa. Ja tokihan Putin on itsekin puheissaan julistanut perusteita toimilleen. Monelle, lähes kaikille täällä lännessä, on tullut yllätyksenä, että Putinhan tekee mitä puhuu.Ok ymmärrän.Mikä on se yleisesti hyväksytty selitys noin kansan keskuudessa?
Mikä on se mitä sä oot eniten kuullut?
Mä ite oon kuullut sen että putin on hullu ja haluaa vallata uuden mestan.Muuta ei tule mieleen.