HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomaa miten et pysty perustelemaan väitteitäsi, kun pitää mennä henkilöön kiinni ja olkiukkoilla. Jenkit näki Venäjän uhkana siksi, että he halusivat perustaa Kuubaan ohjustukikohdan. Tuo on täysin eri asia kuin puolustusliitto. Nato ja natomaat eivät ole Venäjälle mikään uhka ja ne eivät tule koskaan hyökkäämään Venäjälle.

Sanoin myös jo monta kertaa, että venäläiset eivät voi sulkea silmiä Ukrainan tapahtumilta. Se ei ole vaihtoehto, että on hiljaa. Tuo venäläisviha tulee siitä miten venäläiset luulevat, että voivat olla kuin mitään ei tapahtuisikaan Ukrainassa.
En mä tiedä mitä siellä vauhkoat, mutta vertaus on täysin sama skenaario.

Ethän sä tiedä mitä perus venäläinen edes ajattelee koko touhusta. Yleisesti Putinista ei porukka paljoa ole koskaan välittänyt sielläkään. Sä menet samaan ansaan kuten meilläkin, että valtaosa muka kannattaisi jotain Marinin paskahallitusta.
 
En mä tiedä mitä siellä vauhkoat, mutta vertaus on täysin sama skenaario.

Ethän sä tiedä mitä perus venäläinen edes ajattelee koko touhusta. Yleisesti Putinista ei porukka paljoa ole koskaan välittänyt sielläkään. Sä menet samaan ansaan kuten meilläkin, että valtaosa muka kannattaisi jotain Marinin paskahallitusta.
Lisään että Marinilla ole edes mitään hallitusta vaan Marin on plantattu EU-nukke.
 
Ethän sä tiedä mitä perus venäläinen edes ajattelee koko touhusta. Yleisesti Putinista ei porukka paljoa ole koskaan välittänyt sielläkään. Sä menet samaan ansaan kuten meilläkin, että valtaosa muka kannattaisi jotain Marinin paskahallitusta.
Niin se on vissiin siis ihan faktaa, että oikeasti suurin osa kansasta ajattelee näistä kaikista asioista niin kuin sinäkin, mutta se ei vaan ikinä näy missään vaaleissa sun muissa jostain syystä? Vai onko se niin että suurin osa ajattelisi samalla tavalla jos ei vaan olisi aivopesty?
 
En mä tiedä mitä siellä vauhkoat, mutta vertaus on täysin sama skenaario.

Ethän sä tiedä mitä perus venäläinen edes ajattelee koko touhusta. Yleisesti Putinista ei porukka paljoa ole koskaan välittänyt sielläkään. Sä menet samaan ansaan kuten meilläkin, että valtaosa muka kannattaisi jotain Marinin paskahallitusta.

Olet kyllä vitun kallu tyyppi. Sinulle on monta kertaa väännetty rautalangasta mistä on kyse, mutta silti et tajua ja väännät vain jotain yläastetason vertauskuvia ja koetat vain solvata toista. Ehkä syy on minun ja minä yliarvioin älykkyytesi ja minun olisi pitänyt selittää nämä asiat kuin pikkulapselle. Kuvitteletko, että Suomi Natoon liityttyään missään tilanteessa hyökkäisi Venäjälle? Tai baltian maat? Kyseessä ei ole mikään muu kuin puolustusliitto. Jos joku venäläinen nyt ajattelee Naton olevan joku uhka, niin se on virhetulkinta.

Ei sillä ole väliä mitä perusvenäläinen ajattelee, vaan sillä mitä se venäläinen tekee. Kun kerran vauhkoat koronasta, niin mietippä sitä tämän vertauksen avulla. Jos Marin säätäisi lain missä poliisi toimisi Venäjän armeijan tyyliin ja kiduttaisi ja tappaisi rokottamattomia ja löytyisi koko ajan joukkohautoja, niin silloin voitaisiin pitää vastuussa myös noita tavallisia suomalaisia, jotka eivät tekisi mitään, vaan jotka hiljaisesti hyväksyisivät Marinin toimet. Tuossa tilanteessa olisi jokaisella vastuu lähteä kaduille ja ajaa Marin vallasta. Jos Marin oikeasti yrittäisi jotain tuollaista, niin Marin poistettaisiin vallasta välittömästi ja poliisi ei suostuisi ampumaan rokottamattomia jne.
 
Tämä keskustelu on kertaalleen jo käyty täällä, mutta paljon itseäni vanhemmatkin muistivat medialukutaitoa yhteiskuntaopin tunneilta yms. Luulen, jopa väitän tietäväni, että teillekin opetettiin, mutta taisi mennä ohi sinulta. Kysymykseesi, kävin peruskoulua kasarilla ja ysärillä.

Eihän opettajaa (=valtamedia) voi kuunnella, kun välitunnin tupakkaringin (=vaihtoehtomedia) isoilta pahoilta pojilta kuulee totuuden.

Twitter- @mikasa90 voisi täräyttää nyt kunnon twitterripulit ja gore- @schwartzy tuoreimmat tankkicorpset. Mennyt taas sivuraiteille.
 

Ensin uutisoitiin 400+ ihmisen joukkohaudasta jne, ne jutut ei pidä paikkaansa. Ihmeteltiin numeroituja hautoja, sillekkin on löytynyt selitys.

Toki ihmisiä on murhattu ja teloitettu siellä, mutta ei puhuta sellaisista määristä kuin ensin väitettiin. Joukkohaudasta oli löytynyt 17 Ukrainalaista sotilasta.

Minun mielestä valheilla ja virheellisillä uutisilla on turha lietsoa lisää raakuuksia. En toivoisi kummankaan puolen sellaista tekevän.

En koe olevan naiivi ja ajatella, että sodassa ei kuole ihmisiä. Mutta jos sieltä löytyy teloitettuja, sidottuja, leikeltyjä ruumiita niin kyllä se sairasta on.

Ja jos miettii Ukrainalaisia, siinä vaiheessa kun heidän kotimaahan on hyökätty ja heidän kansalaisia kohtaan tehty rikoksia niin voi olla vaikea, ettei mitään kauheuksia tee. Kyllä itse pidän sitä melko kuvottavana, että hyökkäävä osapuoli tekee tuollaista. Ihan vitun sairasta.

Varmasti klikkiotsikoilla haetaan mainostuloja se on selvää. Itse yritän lukea uutiset mahdollisimman monesta lähteestä. Ainakin sellaiset uutiset jotka itse kiinnostaa.

Ei tässä toivomiset auta. Jos sotilaiksi värvätään porukkaa vankiloista jne, niin mitä voi toivoa?


Itse koen aika suuren eron siinä, että murtautuuko joku kotiini ja lyön murtautujaa. Verrattuna siihen, että menisin naapuriin ja mukiloisin naapurin.
 
En mä tiedä mitä siellä vauhkoat, mutta vertaus on täysin sama skenaario.

Ethän sä tiedä mitä perus venäläinen edes ajattelee koko touhusta. Yleisesti Putinista ei porukka paljoa ole koskaan välittänyt sielläkään. Sä menet samaan ansaan kuten meilläkin, että valtaosa muka kannattaisi jotain Marinin paskahallitusta.

Et avannut tätä Nato hommaa. Miksi he eivät sitten suostuneet Helmikuussa ottamaan vastaan sopimusta, että Ukraina ei tule ikinä liittymään Natoon? Voisiko olla kyse siitä, että Venäjä haluaa valloittaa Ukrainan, eikä vain estää Natoon pääsyä? Onko sinun mielestä tämän erikoisoperaation päälinmäinen tarkoitus estää Ukrainan liittyminen Natoon?

Sää ilmeisesti sit tiedät mitä ihmiset siellä ajattelee touhusta? Eli he eivät tykkää Putinista? Hyväksyvätkö he sodan? Miksi he eivät mene osoittamaan mieltä aiheesta?

Oletko osallistunut mielenosoituksiin? Oletko harrastanut kansalaistottelemattomuutta? Oletko tehnyt mahdollisesti rikoksen kun olet pitänyt kiinni periaatteistasi? Nuo on niitä viimeisiä asioita millä voi asioihin vaikuttaa.
 
Jahans, nyt tämä minunkin edustamani yritys teki lopullisen päätöksen poistua Venäjän markkinoilta pysyvästi, toistaiseksi vielä sisäisenä tiedotteena. Työllisyyden näkökulmasta se tarkoittaa lähemmäs tuhatta uutta työtöntä ihmistä, josta yli puolet toimihenkilöitä, ylempiä toimihenkilöä ja johtavassa asemassa olevia eli teknikkoja, inssejä, dippainssejä ja myös tohtorismiehiä Suomen koulutustasoon verrattuna. Siellä on jännät paikat kuinka löytää uutta hommaa. Tuskin Venäjältä löytyykään vaan pitää pyrkiä muihin maihin.

Jännät paikat on myös täällä huomenna. Saas nähdä mitä FED päättää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom